کد خبر: ۹۶۲۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی گفت: «تمام تیم ها به انزلی می آیند و مشکلی ندارند و نمی دانم چرا فقط این مسائل درباره پرسپولیس مطرح است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ صادق درودگر درباره پیامک های مشکوکی که گفته می شود برای بازیکنان پرسپولیس ارسال شده است اظهار داشت: «خبری در این رابطه به ما داده نشده و فکر نمی کنم صحت داشته باشد. این چند روز درگیر برگزاری بازی بودیم و هرگز کاری به تیم پرسپولیس نداشته ایم.»


وی در این باره که گفته می شد مسئولان ملوان ورود و خروج افراد به هتل پرسپولیسی ها را کنترل می کردند، عنوان کرد: «این مساله هم دروغ است زیرا کنترل افراد و اعضا تیم میهمان در حیطه اختیارات ما نیست و لزومی برای این کار وجود ندارد.»


مدیرعامل ملوان درباره اینکه خبر رسیده پرسپولیسی ها غذای هتل سپیدکنار را نخورده اند و از تهران آب معدنی و مواد غذایی به انزلی بردند اظهار داشت: «تمام تیم ها به انزلی می آیند و مشکلی ندارند و نمی دانم چرا فقط این مسائل درباره پرسپولیس مطرح است.»


درودگر ادامه داد: «این کارها بچه گانه است و فقط از مغزهای کوچک برمی آید زیرا مکتب ملوان برای همه شناخته شده است و ما نیازی به حاشیه و اینگونه کارها نداریم. البته این موضوع را جور دیگر هم می توان دید. اینکه پرسپولیسی ها غذای شمالی دوست ندارند. احتمالا شیرینی خیلی دوست داشتند و از تهران با خود برده اند. به آنها توصیه می کنم همان شیرینی هایی را که از تهران آوردند بخوردند و خدای ناکرده جگر و آبگوشت قبل از بازی نخوردند. با همین غذاهایی که از تهران آورده اند سر کنند بهتر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها