کد خبر: ۹۶۰۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای برخورد با برخی نمایندگی‌های فروش متخلف این شرکت خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، امیرحسن امیری اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی‌هایی که به هر طریقی مرتکب تخلف در مراحل قانونی ثبت‌نام مشتریان و فروش خودرو شوند، شدیدا برخورد خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: نمایندگی‌های سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکت‌های گروه سایپا (سایپا، پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
 
امیری با بیان اینکه گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی‌ها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
 
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می‌توانند شکایت خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها