به گزارش 598 به نقل از ایسنا، امیرحسن امیری اظهار کرد: گروه خودروسازی
سایپا با نمایندگیهایی که به هر طریقی مرتکب تخلف در مراحل قانونی ثبتنام
مشتریان و فروش خودرو شوند، شدیدا برخورد خواهد کرد.
وی ادامه
داد: نمایندگیهای سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا
واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکتهای گروه
سایپا (سایپا، پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
امیری با بیان
اینکه گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان
سرلوحه فعالیتهای بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار کرد: در صورت
مشاهده تخلف نمایندگیها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو
از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
مدیر
بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در صورت
مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها میتوانند شکایت خود را به
معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان
سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ تماس حاصل کنند.