کد خبر: ۹۵۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
طبیب‌زاده:
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه همایش جبهه پایداری پنجشنبه 16 آذر برگزار می‌شود، گفت: این همایش برای هماهنگی کلی در جهت فعال شدن ستادهای استانی جبهه است.

به گزارش 598، زهره طبیب زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه همایش جبهه پایداری پنجشنبه 16 آذر برگزار می‌شود، ‌اظهار داشت: قرار است در این همایش تشکل‌های استانی هماهنگ شده و ستادهای انتخاباتی بازسازی و تشکیل شوند لذا این همایش برای هماهنگی کلی در جهت فعال شدن ستادهای استانی است.

* احتمال دیدار با آیت‌الله مصباح در هفته آینده

وی در خصوص احتمال دیدار با آیت‌الله مصباح در هفته آینده نیز گفت: ما به دنبال این دیدار هستیم و اگر این ملاقات برقرار شود ما استقبال می‌کنیم.

به گزارش فارس در این همایش حجت‌الاسلام آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری و ‌صادق محصولی عضو شورای مرکزی سخنرانی کرده و به ارائه تحلیلی از وضعیت سیاسی کشور می‌پردازند.

همچنین علی‌اصغر زارعی گزارشی از وضعیت فعلی شورای استان‌ها و اساسنامه این جبهه ارائه خواهد کرد.

در این جلسه ضمن معارفه رضوانی مسئول کمیته استان‌های جبهه پایداری، هشت استان از وضعیت فعلی و شرایط استان‌ خود گزارش کاملی ارائه خواهند کرد.

نشست عمومی جبهه پایداری قرار بود پنجشنبه 9 آذر با حضور اعضای شورای مرکزی و کمیته‌ استان‌های این جبهه در تهران برگزار شود که به 16 آذر موکول شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها