کد خبر: ۹۵۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
جوانان حزب الله کرمانشاه در راهپیمایی اخیر خود بر علیه فتنه در 29 بهمن با سر دادن شعارهایی نظیر « اصلاح طلب حیا کن حیا کن کرمانشاه رو رها کن ، میز ادارات ما سکوی مارقین نیست» و... خواستار استعفای استاندارشان از سمت خود شدند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از اعضای حزب الله کرمانشاه به خبرنگار ما گفت: این اقدام نیروهای حزب اللهی هنگامی صورت گرفت که پس از انتشار خبر بیلبوردهای تبلیغاتی استاندار کرمانشاه از بخش خبر 20 و 30 ، نیروهای حزب اللهی نیز اقدام به افشای سوابق مستند دوم خردادی این استاندار بین نمازگزان جمعه این شهر نمودند.

وی همچنین افزود: استاندار نیز در پاسخ به این اقدامات سعی در دستگیری چند جوان حزب اللهی شرکت کننده در این راهپیمایی که به انتشار بیانیه می پرداختند کرد که با تجمع گسترده و اعتراض آمیز همزمان نیروهای حزب اللهی در مقابل مقر انتظامی این شهر ، این جوانان به سرعت آزاد شدند

این عضو حزب الله کرمانشاه گفت: چند وقتی است که به دستور این استاندار اصلاح طلب سایت رسمی حزب الله کرمانشاه مسدود شده است این در حالی است که هیچ یک از دولتهای دوم خرداد و... تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده اند.

وی در پایان گفت: حزب الله فعلا با ایجاد وبلاگی به آدرس http://hezbollah-ksh.mihanblog.com/  اخبار و مطالب خود را منتشر می کند.


شرح این اتفاقات بنابر آنچه در پایگاه خبری حزب الله کرمانشاه آمده است:

  با کمال تأسف در اثنای راهپیمایی خبر رسید که سرهنگ ایزدی (فرماندهی انتظامی شهرستان  با دستور به برخی نیروهایش ، اقدام به کتک کاری ناگهانی چند نوجوان مظلوم شناخته شده جریان حزب الله که در حال پخش بیانیه بودند می نمایند ، به طوری که صورت و بینی یکی از این جوانان شدیدا خونین شد؟! و با استفاده از فرصت عدم حضور مجموعه نیروهای حزب اللهی در کنار این چندنوجوان (به علت حضور در متن راهپیمایی) با تلاش ویژه؟! و حمله همزمان چندنفری؟! به یک نوجوان محصل ، موفق می شوند وی را با کتک کاری و انواع توهین دستگیر و دست بند بزنند و به داخل مقر سرهنگ ایزدی واقع در جنب مسجد جامع ببرند،  متعاقبا ضمن پوشاندن سر و صورت وی، به سرعت او را با ماشین مخصوص روانه بازداشتگاه پلیس امنیت و اطلاعات می نمایند؟؟!!

این در حالی است که مانند بازداشت جوان نمازگزار دیگر در چندماه پیش، این بار نیز هیچگونه حکمی بر این بازداشت زشت و غیرقانونی نداشته و ارائه نکردند؟!

متعاقبا با انتشار این خبر توسط  جوان دیگری که همراه نوجوان بازداشت شده بوده ، اما به رغم کتک کاریها توانسته بود خود را به جمع نیروهای حزب اللهی برساند و با صورت خونین بین راهپیمایان آمده و موضوع را خبر دهد ، موجی از اعتراض و عصبانیت در میان مردم و نیروهای حزب اللهی به وجود آمد و حاج صادق اشک تلخ«مسئول حزب الله کرمانشاه» در خاتمه این راهپیمایی باشکوه و پیش از قرائت قطعنامه سراسری ، با اشاره به اینکه امروز بنای صحبت خاصی نداشتیم ،نسبت به این اقدامات زشت و کتک کاری و بازداشت غیرقانونی نوجوان حزب اللهی اعتراض کرده و عنوان نمود: «با روی کار آمدن این استاندار جدید که سابقه و ماهیت مفصل اصلاح طلبی و دوم خردادی دارد و در دولت اصولگرا نفوذ کرده؟! می بینیم فتنه اختلاف و تنش در این استان بین علما ، بزرگان شهر و جریان های اصولگرایی و... به وجود آمد و اقداماتی بی نظیر در سرکوب جریان سی ساله حزب الله انجام داد که حتی استانداران دوران خاتمی نیز مشابه آنرا انجام نداده بودند (هر چند حزب الله بحمدالله قویتر از گذشته در مقابل آن ایستاده است): سایت حزب الله را به جرم حرف حق زدن مسدود کردند ، بعد وبلاگ زدیم وبلاگ را هم دوروزه فیلتر نمودند ، چماقداران را برای قتل عام بچه های حزب الله سازماندهی نمودند و حالا امروز که بیانیه ای در مسائل کلی کشور و محکومیت سران فتنه و نقش هاشمی رفسنجانی داده ایم ، ظاهرا به مذاق این آقایان خوش نیامده و به کتک کاری نوجوانان پخش کننده این بیانیه پرداخته و یک نوجوان محصل را با انواع اهانت و ضرب و شتم در مقابل چشم عموم با دستبند و... بازداشت کرده اند.

 این چه وضعی است و تا کی می خواهند به این اقدامات ملتهب و متشنج کننده فضا ادامه دهند؟؟!  آن وقت استاندار برای ما از تلاش برای وحدت دم می زند!!

هر چند ما همچنانکه در بیانیه های قبلی گفتیم ، بنای تعدیل فضا بر مبنای چارچوب صحیح و منطقی انتقادی قبل را داریم (که مدتی است با مکاید مختلف آن را به هم زده اند)، اما باز هم می گوئیم: هرگز زیر بار ظلم و زور نمی رویم و ادامه اینجور کارهای زشت برای ما قابل تحمل نیست و چنانچه این وضع ادامه یابد، ما این اعتراض به عملکرد استاندار را در سفر آتی رئیس جمهور محترم ، مستقیما به گوش ایشان و هیئت محترم دولت خواهیم رساند و هم اکنون نیز همگی به محل بازداشت این جوان می رویم تا تکلیفمان را با اینها روشن کنیم و صریحا اعلام می کنیم اگر این بیانیه پخش کردن بر علیه سران فتنه جرم است و بر مذاق آقایان سنگین آمده ، به جای آن یک نوجوان مظلوم باید همه ما بازداشت شویم؟؟!

متعاقبا پس از قرائت قطعنامه جمعیت جوانان حزب اللهی شرکت کننده در راهپیمایی ، در مقابل محل بازداشت این نوجوان جمع شدند و کمتر از یک ربع این جوان را آزاد کردند؟؟!!

پس از آزادی این نوجوان حاج صادق اشک تلخ در سخنانی خطاب به آقای کشوری فرمانده محترم انتظامی استان عنوان کرد: ما همواره در مقابله با دشمنان انقلاب و ارزشها در کنار نیروهای انتظامی ، برای دفاع از ولایت و این نظام مقدس تا پای جان حضور داشته ایم و در فتنه سال گذشته داوطلبانه با عزیمت به تهران در کنار آنان به مقابله با آشوبگران پرداخیتم و از همین جا به نیروهای انتظامی در سراسر کشور (خصوصا نیروهای شهر تهران) در مقابله با مزدوران فتنه گر خسته نباشید می گوییم ، اما صریحا به مسئولین محترم می گوئیم: به این ایجاد تنش و بازداشت غیرقانونی جوانان حزب اللهی عاشق نظام و ولایت که با برخی اغراض و به جهت خوشامد این استاندار دارای سابقه دوم خرداد و اصلاح طلبی انجام می شود ، پایان دهید.

این حرکات خیلی زشت و سبک است؟! معنی ندارد که بدون ارائه حکم قضایی نوجوانی را  در مقابل عموم تحقیر کنند و کتک بزنند و دستبند کنند ، جرمش چیست؟ بعد هم نیم ساعت بعد آزاد کنند؟؟!! اگر اقدام غیرقانونی کرده چرا آزادش کردید و اگر منع قانونی نداشته چرا با اهانت و کتک او را بازداشت نمودید؟ معنای این کارها چیست؟ و عواقب خوبی نخواهد داشت.

چنین اقداماتی خصوصا در مقطع حساس کنونی که کشور در زوم رسانه های بیگانه جهت پیداکردن نقطه ضعف و... است ، بسیار بی تدبیرانه و سبکسرانه است، چرا کارهایی انجام شود که دشمن را خوشحال می کند.

لذا با توجه به آزاد شدن ، این نوجوان ، همگی ما نیز اینجا را ترک نموده و امیدواریم با تعقل و درایت مسئولین ضمن برخورد با پرسنل خاطی نیروی انتظامی و غرض ورزان ، مانع تکرار اینگونه اقدامات شوند انشاءالله.

در خاتمه اجتماع کنندگان در کمال آرامش و نظم انقلابی متفرق شدند.

 لازم به ذکر است متأسفانه هنوز مسئولین ذیربط حاضر به پاسخگویی و توضیح درباره این اقدام ناپسند در چنین روز حساسی نشده اند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
حاج صادق اشک تلخ که از بچه های قدیمی حزب اللهی و سرداران بازنشسته سپاه و برادر دو شهید اول انقلاب است را خیلی در فشار قرار داده اند ، ایشان از اعضاء شورای مرکزی انصار حزب الله است و حتی در مؤسسه امام خمینی در اجتماع انصار حزب الله کشور برای شهید نواب چند سال پیش سخنرانی کرد و سردار نقدی و آقای حسینیان با ایشان ارتباط صمیمی ارند که اگر بپرسید به اسم ایشان را می شناسند ، ممنون از دفاع به موقع شما ، یا علی مدد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام ايا بايد منتظر ماند تا اين استاندار مانند كروبي و موسوي كرمانشاه را به كانون در گيري و اشوب تبديل كند و انگاه در موردش تصميم گيري شود به خداوند منان مردم انقلابي و شهيد پرور و همدل و پيرو رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي )و همراه رئيس جمهور محبوب خيلي شريف و نجيب هستند اينقد اين مردم را سخيف و خوار نكنند مسئولان عزيز
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
آقاي استاندار با حيله و ترفند اكثر بچه هاي اوصولگراي ضعيف النفس كرمانشاه رو خريده و اونايي كه حاظر به تسليم نيستند رو حاشيه نشين كرده. تمام اصلاح طلب هاي قدر كرمانشاه مورد لطف و عنايت و مشورت ايشان هستند.
كاش ببينيد كه چه محبتي به لطيف صفري و نزديكانش داره.
اون نماينده مجهول الهويه فلاحت پيشه. يا اميني و...
آقاي ريس جمهور جان امام حسين اينو متوجه شو.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
گروهای فریب خورده و عافیت طلب اصولگرا از زیر چتر این استاندار دوم خردادی بیرون ایید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
هاشمی هرچه سریعتر کرمانشاه راترک کن.والارومیشه چه کردی ونکردی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بله متاسفانه در دولت مردمي احمدي نژاد هم بايد راه و رابطه هاي فاميلي امثال چي جي وش هاشمي بايد كارساز باشد و امثال او را توي جيب رييس جمهور محترم بگذارند ايشان پسر عمه يا پسر دايي پور محمدي قائم مقام بانك مركزي مي باشند سابقه ايشان را در دفتر مجلس معاونت برنامه ريزي و نحوه سفارش او توسط صفدر حسيني به تاجگردون و حسيني در سازمان مديريت را بررسي كنيد ايشان نوچه صفدر حسيني مي باشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بله متاسفانه در دولت مردمي احمدي نژاد هم بايد راه و رابطه هاي فاميلي امثال چي جي وش هاشمي بايد كارساز باشد و امثال او را توي جيب رييس جمهور محترم بگذارند ايشان پسر عمه يا پسر دايي پور محمدي قائم مقام بانك مركزي مي باشند سابقه ايشان را در دفتر مجلس معاونت برنامه ريزي و نحوه سفارش او توسط صفدر حسيني به تاجگردون و حسيني در سازمان مديريت را بررسي كنيد ايشان نوچه صفدر حسيني مي باشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
واقعا دارید شهر را خراب می کنید مانند سرگذشت خوارج
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
لعنت خدا نثار به فتنه گران و اجزاب باد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
بسم الله الرحمن الرحیم بصیرت یعنی تشخیص منافقین جدیدنفوذی درلایه های نظام اسلامی قبل ازهرگونه خرابکاری...همه آقای اشک تلخ رامی شناسندآنچه مهم است هویت آغای دادوش هاشمی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها