کد خبر: ۹۵۹۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت بلاژویچ از باشگاه مس کرمان برگزار شد که در نهایت با توافق مدیر عامل باشگاه مس و وکیل سرمربی سابق این تیم خاتمه یافت.

سعید قرایی - بلاژویچ که پس از کنار گذاشته شدنش از نیمکت مس مطالبات خود را دریافت نکرده بود ظاهرا پس از فرستادن پیغام به باشگاه مس طی ماه های اخیر جوابی از سوی این باشگاه دریافت نمی کند تا در نهایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوسل شود. جلسه اول این کمیته نیز به دلیل عدم حضور نمایندگان باشگاه مس برگزار نمی شود اما در نهایت در جلسه دادرسی دوم شهبازی مدیر عامل باشگاه مس در این جلسه حاضر می شود و با پیپلزاده مترجم و وکیل چیرو توافق می کنند که تا هشتم آذر ماه مطالبات بلاژویچ و دستیاران وی پرداخت شود.
در این جلسه که ظاهرا فضای آرامی نیز داشت و توافقات خیلی سریع هم انجام گرفت پبپلزاده پیغام بلاژویچ را نیز به مسئولین باشگاه مس ابلاغ کرد که در آن گفته بود: من همچنان مردم کرمان را دوست دارم و برای دیدن مجدد آن ها لحضه شماری می کنم. اصلا هم علاقه مند نبودم که به نهاد خاصی بابت مطالباتم از تیم محبوب کرمانی ها شکایت کنم ولی عدم استقبال از مذاکرات مرا مجبور به این کار کرد. من شرایط مالی باشگاه را درک می کنم و از وضعیت قیمت دلار نیز آگاهم و قصد ندارم باشگاه را تحت فشار قرار دهم.»
 البته پیش از این از طرف بلاژویچ تهدیدهایی مطرح شده بود که در صورت عدم توجه مسئولین باشگاه مس به جلسات کمیته انضباطی او شکایت خود را به فیفا خواهد برد. با این حال باید دید که طلب چیرو در وقت توافق شده پرداخت خواهد شد تا این پرونده ختم به خیر شود یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها