کد خبر: ۹۵۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
"صراط" - با گذشت حدود يك هفته از غائله 25 بهمن فتنه گران و موضع گيري اكثر خواص در قبال اين اقدام آنها ، اكبر هاشمي رفسنجاني پدرخوانده فتنه ، نه تنها نسبت خود را با سران فتنه مشخص نكرد بلكه با سكوت خود در قبال اين اقدامات ثابت كرد كه نقش به سزايي را در مديريت فتنه به عهده دارد .

در همين راستا اكثر وابستگان سابق وي در مقابل او موضع گرفته و از او خواستند تا نسبت خود را با سران فتنه مشخص كند . در اين ميان برخي از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري كه سال گذشته به رياست هاشمي بر خبرگان راي داده بودند هم از رئيس مجلس خبرگان خواستند تا موضعي شفاف در مقابل فتنه گران اتخاذ كرده و از همراهي آنان خودداري كند . اما ظاهرا هاشمي نه تنها قصد اعلام برائت از موسوي و كروبي و خاتمي را ندارد بلكه با مواضع دوپهلوي خود مهر تائيدي بر اقدامات خرابكارانه آنها زده است .

به گزارش صراط نيوز آخرين اخبار رسيده حكايت از آن دارد كه 60 عضو مجلس خبرگان قصد دارند تا با تهيه نامه اي  قبل از  برگزاري اجلاس مجلس خبرگان رهبري شخص ديگري را جايگزين رئيس فعلي مجلس خبرگان رهبري معرفي نمايند .
مجلس خبرگان رهبري 86 نماينده دارد كه امضاي 60 نفر آنها در ذيل نامه مذكور ظاهرا تائيدي است بر پايان رياست هاشمي رفسنجاني بر رياست خبرگان .

اجلاس مجلس خبرگان براي انتخاب رئيس جديد در اواخر اسفندماه برگزار مي گردد .



يادآوري اين نكته ضروري است كه طبق اخبار منتشر شده از مشروح مذاكرات هاشمي و موسوي در جلسه وقف دانشگاه آزاد، رئيس فعلي مجلس خبرگان احتمال داده بود كه شاید روزی نظام ما ولی فقیه نداشته باشد!!

لازم به يادآوري است كارشناس شبكه صداي امريكا شب گذشته سينه چاكي خود را براي رياست هاشمي رفسنجاني بر خبرگان رهبري به نمايش گذاشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مرگ بر هاشمي منافق
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۳۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مگر اينكه خودتون از پس خودتون بر بياييد انشالله .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
اين مردك را به زبير هم نمي توان تشبيه كرد .
اواز ابتدا منافقانه برخورد مي كرد
حالاهم شنيديم كه ولايت فقيه را دوست دارد كه نباشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
حدود20سال پیش یکی از دوستان گفته بود رفسنجانی دجال است من یاور نکردم به دوستم توپیدم و او گفت بعدا متوجه میشوی .روحش شاد با این پیش بینی دقیقش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
یا هادی اهدناالصراط المستقیم
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
پس از خواندن مطالب سايت شما متوجه شدم که در روز قيامت الاغ از شما دست اندرکاران اين سايت به خدا شکايت خواهد کرد !!!!!!!!!!!!! چرا که شعورش از شما بيشتر است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
خيلي بي‌تقواييد!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
خيانت سكوت و چند پهلو حرف زدن ازسوي آدم تأثيرگذاري چون هاشمي به مراتب ازخيانت امثال موسوي بيشتر است گرچه طرد او نيز بايد با تأمل وبردباري و كاملا بصيرانه وحكيمانه ودر زمان مناسب خودش باشد تا افكار عمومي كاملا آماده اين ريزش بزرگ باشد ونظام اسلامي كمترين بهاء رابابت آن بپردازد.

پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۱۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
آخه مگه هاشمی از اسرائیل امده ؟؟؟؟--- خودش از ستون های انقلاب بوده --- چقدر بی انصاف شدید؟؟؟
امام خمینی ره فرموده اند : انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است
روحش شاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها