کد خبر: ۹۵۸۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «نمی خواهم با فتح الله زاده کری خوانی را شروع کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمد رویانیان بعد از نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بمب های فتح الله زاده را خنثی خواهد کرد، اظهار داشت: «من هیچ زمان از کلمه بمب استفاده نکرده ام و چنین عبارتی را به کار نمی برم. نمی خواهم با فتح الله زاده وارد کری خوانی شوم. رویه مدیران با هم متفاوت است زیرا اخلاق انسان ها با یکدیگر فرق می کند.»


وی درباره اینکه چه برنامه ای برای یکصدمین بازی مهدوی کیا و کریمی با پیراهن پرسپولیس دارد، گفت: «اول اجازه دهید آنها یکصدمین بازی خود را انجام دهند و بعد کریمی به امید خدا بهترین بازیکن سال آسیا شود تا یک مراسم تجلیل با شکوه برای این دو و وحید هاشمیان برگزار کنیم. البته جشن نمی گیریم زیرا در ایام عزاداری قرار داریم.»


مدیر عامل پرسپولیس درباره ناراحتی حسین هدایتی در باره اظهارات وی عنوان کرد: «همانطور که گفتم ابتدا باید کریمی به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شود سپس برای مراسم او تصمیم گیری کنیم آن وقت است که نه تنها هدایتی بلکه باید تمام فوتبالی ها برای برپایی این مراسم کمک کنند. تصمیم که هدایتی گرفته بود درست نبود.»


وی افزود: «من یاد گرفته ام مردانه حرف بزنم و پهلوانانه برخورد کنم. از همه می خواهم چنین رفتاری داشته باشند البته به همه مدیران عامل احترام می گذارم زیرا سابقه ام از همه آنها در فوتبال کم تر است.»


رویانیان درباره بحث جذب وحید طالب لو در نیم فصل گفت: «طالب لو را از قدیم دوست داشتم. قبل از آغاز رقابت ها نیز می خواستم او را با وجود مصدومیت به پرسپولیس بیاورم، البته در حال حاضر به فکر شهاب گردان هستم که از بهترین دروازه بانان ایران به شمار می رود. من او را با عشق و سماجت به پرسپولیس آورده ام و هر تصمیمی که به نفع شهاب باشد می گیرم حتی اگر این تصمیم پیوستن او به سپاهان باشد.»


مدیر عامل پرسپولیس درباره بحث جدایی علی عسگر و جذب بازیکن جدید در نیم فصل اظهار داشت: «علی عسگر فرزند پرسپولیس است او از کودکی در این تیم رشد کرده است پس با همین پیراهن نیز از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. علاوه بر این، دو هافبک هم جذب می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها