کد خبر: ۹۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
گروهک تروریستی ریگی که پیش از این از تجمع 25 بهمن فتنه گران سبز در تهران و برخی شهرهای ایران اعلام حمایت کرده بود اینبار برای نحوه آموزش اغتشاش به حامیان موسوی و کروبی اقدام کرده است.

به گزارش زاهدان پرس ، گروهک تروریستی جندالشیطان که در ایام فتنه بارها از جنبش به اصطلاح سبز موسوی و کروبی جمایت کرده است اخیرا با انتشار مطلبی در پایگاه های خبری و اینترنتی خود  به اعضای جنبش سبز آموزش اغتشاش داده است.

این گروه تروریستی که در کارنامه خود کشتن و زخمی کردن بیش از 500 تن از مردم بیگناه کشورمان را  دارد در این مطلب آموزشی علاوه بر آموزش اغتشاش خیابانی به نحوه چگونگی فرار اغتشاشگران از محل های اغتشاش نیز توصیه های را منتشر کرده است.

این گروه جنایتکار همچنین از اغتشاشگران به عنوان آزادیخواه نام برده و به اعضای جنبش سبز توصیه کرده است که وسیله دفاعی برای ضربه زدن به ماموران امنیتی را همیشه به خاطر داشته باشند!

لازم به ذکر است در زمان ریاست ریگی بر گروه تروریستی جندالشیطان پس از حوادث عاشورای سال 88 و توهین سبزها به امام حسین(ع)، عبدالمالک با صدور بیانیه ای رسمی برای آموزش تروریستی و خرابکاری به اعضای جنبش سبز و حامیان موسوی و کروبی اعلام آمادگی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها