کد خبر: ۹۵۷۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم پیکان با انتقاد از زمین دستغیب شیراز گفت: چرا باید در زمین غیر استاندارد بازی برگزار شود؟

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار مقابل پیکان عنوان کرد: این مسابقه همانند سایر بازی‌ها سخت است و ما برای کسب هر 3 امتیاز تلاش می‌کنیم. متاسفانه تا به اینجا در برخی از بازی‌ها نتوانستیم انتظاری که از تیم داشتیم برآورده کنیم و امیدواریم در ادامه عملکرد بهتری ارائه کنیم.

وی افزود: مقابل فجرسپاسی علاوه بر حریف باید با زمین مسابقه هم بجنگیم. هر تیمی که در این زمین به میدان رفته ناراضی بازگشته و من تعجب می‌کنم چرا مسئولان فدراسیون قبول می‌کنند لیگ برتر در یک زمین غیراستاندارد برگزار شود. در گیلان هم چمن مصنوعی است ما آنجا از داماش 5 گل خوردیم اما چون زمین استاندارد بود هیچ اعتراضی نکردیم. استاندارد نبودن زمین مسابقه باعث می‌شود تماشاگران نتوانند فوتبال زیبایی ببینند و امیدوارم هرچه زودتر تصمیم بهتری در این ارتباط اتخاذ شود.

ویسی در مورد اینکه سازمان دفاعی تیم پیکان طی 2 هفته گذشته شکل بهتری پیدا کرده است، اظهار داشت: ما در ابتدای فصل تفکر دیگری داشتیم و با سیستم 4-3-3 هجومی می‌خواستیم بازی کنیم اما وقتی دیدیم ساختار دفاعی‌مان خوب نیست تصمیم گرفتیم با تعداد نفرات بیشتری در عقب زمین کار کنیم. همانطور هم که دیدید ملوان مقابل ما نتوانست به گل برسد و استقلال هم روی دو ضربه ایستگاهی برگشتی موفق به گشودن دروازه ما شد. من از این فوتبال لذت نمی‌برم و دوست دارم فوتبال هجومی بازی کنم. انشاءالله در نیم‌فصل با جذب نفرات جدید همان فوتبالی که دوست داریم را ارائه خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه در نیم‌فصل در کدام خطوط تیمش را تقویت می کند اظهار داشت: مطمئنا در تمامی خطوط باید نفراتی را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

ویسی در مورد اینکه قبل از 3 بازی حساس تیمش مقابل تیم های پرسپولیس، ملوان و استقلال گفته بود مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه‌گیری می‌کنند اما تنها موفق به گرفتن 3 امتیاز شدند خاطرنشان کرد: سال قبل هرچه می‌گفتم اتفاق می افتاد. تاکتیک های حریف را خنثی می کردیم. روی ضعف های تیم مقابل کار  می کردیم و در بازی نقاط قوت ‌آن ها را از کار می انداختیم. بهترین بازیکنان حریفان ما معمولا در بازی تعویض می شدند اما متاسفانه امسال کاملا برعکس شده و همه چیز ما را بهم زدند اما باز هم فکر می کنم نیم فصل خوبی خواهیم داشت و نقاط ضعفمان را برطرف می کنیم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: سال گذشته طوری بازی می‌کردیم که تیم‌های حریف نفرات اصلی خود را در بین بازی مجبور می‌شدند تعویض کنند. هرچه می گفتیم بازیکنان گوش می‌دادند اما متاسفانه امسال نتوانستیم چنین عملکردی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا پیش‌بینی‌ای که از تیمش داشته تا به الان محقق شده است، تصریح کرد: نسبت به استراتژی‌ای که در ابتدای فصل داشتیم هنوز 6 امتیاز عقب هستیم. اگر بتوانیم این 6 امتیاز را جبران کنیم شرایطمان بهتر می‌شود از بازیکنانمان انتظار دارم هرچه زودتر این کار را انجام دهند چرا که در غیر این صورت از رقیبانمان عقب خواهیم ماند. انتظار داریم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

ویسی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال ایران کاندیدای بهترین فدراسیون سال آسیا شده است‌ گفت: در این ارتباط نظر خاصی ندارم. به هر حال AFC آیتم‌هایی دارد که بر اساس آن انتخابات خود را انجام می‌دهد و فکر نمی‌کنم با پارتی بازی و لابی اقدام به تصمیم گیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها