کد خبر: ۹۵۶۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
مدير نمايشگاه نسل روح‌الله (مقاومت و بيداري اسلامي) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بيان اين مطلب اظهار داشت: همراهي با خيزش‌هاي اسلامي در منطقه و تبيين تحولات اخير در جهان اسلام از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
وي بابيان اينكه نمايشگاه نسل روح‌الله از 28 بهمن به مدت يك هفته در شبستان نجمه خاتون برپا شده است، گفت: گالري و مجموعه تصاوير بيداري اسلامي و مقاومت، نقاشي كودكان، فروش محصولات فرهنگي و برگزاري نشست‌هاي تخصصي با موضوع مقاومت و بيداري اسلامي از بخش‌هاي مختلف اين نمايشگاه است.
محمدصالح نمازي ادامه داد: در اين نمايشگاه مجموعه گالري به همراه متن با موضوعات زندگي‌نامه سيدحسن نصرالله، فرزندان مصر و بازخواني بيانات مقام معظم رهبري خطاب به دولت و ملت مصر، مجموعه بيانات علما و بزرگان در مورد شخصيت امام خامنه‌اي با عنوان روايت آسماني، «غزه، فرياد خاموش (روزشمار جنگ 22 روزه)»، شهداي جهان اسلام و آشناي غريب با بيش از 200 عكس ديده مي‌شود.
وي به ديگر غرفه‌هاي نمايشگاه اشاره كرد و گفت: علاوه بر اين، هشت غرفه با موضوع بيداري اسلامي و مقاومت در نمايشگاه وجود دارد كه در غرفه جماران، تاثير انقلاب اسلامي در بيداري ملت‌هاي منطقه به تصوير كشيده شده است.
مدير اين نمايشگاه ادامه داد: رمي جمرات نيز از ديگر ابتكارات اين نمايشگاه است كه در اين بخش جمرات به صورت تصوير به نمايش درآمده و افراد با پرتاب دارت به سمت آن، سنت رمي جمرات را انجام مي‌دهند.
وي آشنايي با سايت‌هاي مقاومت و فروش محصولات فرهنگي را از ديگر غرفه‌هاي حاضر در نمايشگاه عنوان كرد و افزود: علاوه بر كتاب و سي دي، فعاليت‌هاي فرهنگي خواهران نيز در غرفه جداگانه‌اي به فروش رسيده و عوايد آن صرف كمك به حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت مي‌شود.
نمازي بيان داشت: علاوه براين سه نشست تخصصي با موضوع بيداري اسلامي و مقاومت در روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه براي طلاب غيرايراني برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: نخستين نشست با حضور دكتر زارعي، كارشناس سياسي برگزار شد و در آن پيرامون خيزش‌هاي اسلامي در منطقه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.
مدير اين نمايشگاه با بيان اينكه نخستين نمايشگاه نسل روح‌الله سال 1387 در شبستان حرم حضرت معصومه (س) برگزار شده بود، تصريح كرد: دومين نمايشگاه نسل روح‌الله كه به همت حزب‌الله لبنان و مشاركت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود، صبح‌ها از ساعت 8:30 لغايت 12 و عصرها از ساعت 15:30 ‌لغايت 20:30 پذيراي علاقمندان است.
دومين نمايشگاه نسل روح‌الله (مقاومت و بيداري اسلامي) از 28 بهمن لغايت پنجم اسفند ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها