کد خبر: ۹۵۱۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
باید خدا را دید و حرف زد.من چرا آن حرف را درباره ضرغامی زدم.چون پس از جام ملت ها 10 تا 12 برنامه از کانال های تلویزیونی علیه من برنامه گذاشتند
سایت گل - سرمربی تیم استقلال گفت:در بازی بارانی مقابل کره باختیم و محاکه شدیم ،اینجا مربی خارجی می بازد ایراد از استوک است!

به گزارش گل ،امیر قلعه نوعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:فکر می کنم در کنفرانس قبلی که داشتم حرفهایی زدم که به برخی برخورد.ون آن چیزی که به ذهنم رسید را گفتم و پای حرفم هستم.فوتبال جای فوتبالی هاست.این نیست که به برخی بخورد.بعضا خیلی از آقایان آمدند و زحمت کشیدند .سرهنگ جعفری در فجرسپاسی زحمت کشید.پای حرفم هستم ولی واقعیت را هم می گویم که از بیرون فوتبال سردار رویانیان آند و زحمات زیادی کشید.آنچه باید مدیر انجام بدهد را انجام داد.

وی ادامه داد: فوتبال باید در اختیار خود خانواده فوتبال باشد.چرا وقتی دولت 98 درصد پول این فوتبال را می دهد،فوتبال نباید دست خود فوتبالی ها باشد؟اگر حضور ذهن داشته باشم،آقای هاشمی در سایپا در میان تیم های صنعتی خیلی زحمت کشید.

سرمربی استقلال تاکید کرد:پس از کنفرانس اصفهان برخی زنگ زدند و پیغام دادند.من حرفم را دوباره می زنم..ورزش باید دست ورزشی ها باشد.هنر دست هنری ها و ساختن برج هم دست خودش.اگر می خواهیم پیشرفت کنیم،باید هر جایی دست متخصصینش باشد.

وی ادامه داد:البته همانطور که گفتم بعضا اتفاق افتاده از بیرون هم مدیران خوبی به ورزش آمدند.رویانیان و هاشمی نمونه این مساله هستند.شما در این شرایط می بینید که مصطفوی و دادگان خانه نشین می شوند.خیلی های دیگر هم بیرون هستند.

قلعه نوعی با اشاره به موضع کفاشیان درباره فدراسیون و کی روش گفت:حالا که ایشان موضعش را اعلام کرده است می گویم که او مظلوم واقع شده است.به عنوان مدیر هر کاری باید انجام می داد را کرد.در نظر سنجی برنامه 90 مردم خواستند که مربی خوب خارجی بیاید و او این کار را کرد.آیت اللهی گفته قبل از بازی پول کی روش پرداخت شد.حالا بماند که پول ما را ندادند.سیصد و خورده ای از تراکتورسازی طلب داریم.سپاهان همین طور و استقلال.کفاشیان ایراد فنی دارد اما تازه او از جنس مدیران ورزشی است.در فدراسیون دو و میدانی بوده است در کمیته ملی المپیگ بوده است .به هر حال او در این مقطع هر آنچه باید برای کادر فنی انجام بدهد را انجام داد.از جمله تعطیلی لیگ برتر.به هر حال کفاشیان انسان است و ایراد دارد.من هم اگر دو حسن داشته باشم؛هزار ایراد دارم.اینکه نمی شود دو هفته قبلش کره را بردیم،آدم خوبی بود بعد اگر مدافعان اشتباه نمی کردند و مقابل ازبکستان نمی باختیم،آدم خوبی می شد.من خودم این تجربه تلخ را دارم.در بازی بارانی مقابل کره باختیم و محاکه شدیم ،اینجا مربی خارجی می بازد ایراد از استوک است!

وی ادامه داد:من یک سوال دارم،اگر ازبکستان را می بردیم کفاشیان بت می شد؟کفاشیان به عنوان مدیر ستادی کارش را انجام داد.

سرمربی استقلال درباره بازی تیمش مقابل پیکان عنوان کرد:ویسی از دوستان خوب ماست.او از مربی و سرمایه های آینده فوتبال ماست.طبعا با این تیم بازی سختی داریم.با تیمی بازی داریم که نگرش مربی و بازیکنانش هجومی است.من بازیکنانم را به دلیل فوتبالی که مقابل سپاهان انجام دادند ستایش می کنم.آنها مقابل سپاهان فوتبال معرفتی و تاکتیکی انجام دادند.به سپاهان و آقای رحیمی هم تبریک می گویم.به بازیکنان خودمان هم تبریک می گویم.من دو بار این بازی را دیدم و هنوز لذت می برم.امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان بازی خوبی انجام بدهیم .پیکان در آخرین بازی که داشته تغییر سیستم داده است.به هر حال ما برای این بازی وقت کمی داشتیم.بازی قبلی،سه دروازه بان ذخیره داشتیم این بازی احتمالا 4 دروازه بان دخیره خواهیم داشت!امیدوارم در نیم فصل مشکلات حل شود.

وی درباره شایعه شکایت ضرغامی از خود گفت:من حرفم این است که آدم که مسولیت دارد باید خدا را در نظر بگیرد.درباره قلم هم این حرف را زدم که رفتند شکایت کردند.مفهوم حرف من را متوجه نشدند.یک آقایی افتاد جلو و این کار را کرد.درباره گزارشگری هم این حرف را می زنم.مثلا کسی که بازی ملو ان را گزارش می کند دوست دارد ملوان ببرد ولی چگونه گزارش کند مهم است.من همین امروز بازی پیکان با ملوان را می دیدم که گزارشگر بازی که از دوستان خوب ما هم هستند،این قدر خوب گزارش می کرد که لذت بردم.آقای وهابی داشت کارشناسی فنی می کرد.جاییکه پیکان لیاقت داشت می گفت.وقتی ملوان خوب بود می گفت.ممکن است بالعکس هم بشود و در شهر خودش،گزارشگری تخریب بکند که این خوب نیست.

سرمربی استقلال افزود:باید خدا را دید و حرف زد.من چرا آن حرف را درباره ضرغامی زدم.چون پس از جام ملت ها 10 تا 12 برنامه از کانال های تلویزیونی علیه من برنامه گذاشتند.فراکسیون ورزش جلسه گذاشت.شکایت کنند خوشحال می شوم.آن آدمی که در آن زمان در رسانه ملی کار می کرد را به دادگاه می برم تا واقعیت ها را بیان کند.من در کارم نه تا به امروز به مدیری زنگ زده ام و نه پشت در اتاق مدیری نشسته ام.ترسی هم ندارم.چرا جمعیت ورزشگاههای ما به 3000 نفر رسیده است؟هزینه که بیشتر شده،روزنامه ها که بیشتر شده اند،تفریح آنچنانی هم که نداریم.یک پارک بخواهی بروی،هزار تا مشکل دارد.ورزش که هزینه اش بالاست.چرا رسیدیم به 3000 نفر؟چیه داستان؟

وی ادامه داد:گفتیم تلویزیون قداست ها را نشکند.مربی را مقابل بازیکن قرار ندهد.مدیر را رو در روی مربی نگذارد.اینها دردی از فوتبال دوا نمی کند.یا اینکه داوری ها به جان هم بیفتند.فقط در این فوتبال فوتبالی ها می توانند صحبت کنند چون خاکش را خورده اند.مصدوم شده اند.نه آنهاییکه فوتبال را فقط برای شهرتش می خواهند.آقایان،شهرت مهم نیست.محبوب شوید.چشم انداز،سند راهبردی و همه این ها باید باشد،مدیر فوتبالی هم باید باشد.

قلعه نوعی اضافه کرد:این درست است که شما خبرنگاران زحمت می کشید بعد یک نفر بیاید و هر چه دلش خواست بنویسد؟آقایان از این حرفهای من ناراحت شدند.باز هم می گویم برخی آمدند و کمک کردند.عزیز محمدی به این فوتبال خیلی کمک کرد.چه بر سر این فوتبال آمده است که آبادانی که این همه عاشق داشت،3000 نفر برای بازی هایش به استادیوم می روند؟اگر فضا را حفظ کنیم و صدا و سیما قداست ها را حفظ کند،مشکل حل می شود.

وی درباره این شایعه که گفته می شود گزینه تیم ملی است گفت:تیم ملی بحثی نشده است.کفاشیان هم که موضعش را اعلام کرد.من همه فکر و ذکرم موفقیت با استقلال است و به این تیم تعهد دارم.من تا آخر با استقلال هستم.دیشب هم جلسه خوبی با دکتر فتح الله زاده داشتیم.برنامه های نیم فصل را دادیم تا تیم را تقویت کنیم و در دور برگشت با قدرت بیشتری به مسابقات برویم.

قلعه نوعی افزود:من سرباز ایران هستم.کیومرث هاشمی یک ساعت با من تلفنی حرف زد که سرمربیگری تیم ملی را قبول کن.آقای علی آبادی در اتاق 133 هتل المپیک گفت از گروه بالا بیا برو برای جام جهانی برنامه ریزی کن.بعد دیدید با من چه معامله ای کردند.هیچ منتی هم بر سر مردم عزیز ایران ندارم.کفاشیان نظر خوبی داده است اما چرا برای دایی این کار را نکرد.درباره کی روش هست،اما دایی نه.آقای کارشناس ،کدام پیشرفت؟

وی ادامه داد: من همیشه گفته‌ام که نباید مربیان به راحتی تغییر کنند و مدیران باید آرامش داشته باشند اما یکی از کارشناسان گفته است که فوتبال ما پیشرفت کرده و سوال اینجاست که کدام پیشرفت؟ آیا یک ربع فوتبال بازی کردن جلوی ازبکستان پیشرفت است؟ در بازی‌های گذشته تیم ملی فقط یک بازی برابر بحرین خوب بودیم که آن هم برابر 20 درصد بحرین بازی کردیم و مشکلات سیاسی آن کشور را هم همه می‌دانند. ما وقتی کره را بردیم به مردم دروغ گفتیم و حالا هم که از ازبکستان باخته‌ایم باز هم دروغ می‌گوییم. ما فوتبال را هم تهدید می‌دانیم و هم فرصت. اگر آن را یک فرصت بدانیم باید به شاخ و برگش نیز بپردازیم که همان برنامه‌ریزی و سپردن کار به اهل فن است.

 وی درباره‌ی توجه به فوتبال پایه نیز گفت: اگر نگاه کوتاهی به فوتبال امیدهایمان بیندازیم می‌بینیم که مشکلات ما خیلی زیاد است. من از تیم خودم مثال می‌زنم ورزشگاه مرغوب‌کار به یک پارکینگ تبدیل شده است. کیفیت زمین، رختکن و سرویس بهداشتی‌اش اصلا مناسب نیست. ضمن اینکه کشورهای اروپایی از چند سال پیش برنامه‌های خود را تا سال 2020 تدوین کرده‌اند اما قانون ورزش ما قائم به فرد است. باید وزارت ورزش قانونی داشته باشد که وقتی آقای عباسی رفت، همه طرح‌ها را با خودش نبرد و همه چیز از نو شروع نشود. همین باشگاه استقلال تاکنون 30 بار چارت عوض کرده است.

 قلعه‌نوعی در پایان گفت: به عنوان یکی از مسائلی که باید به آن بپردازیم، باید بگویم که در حال حاضر همه باید دست به دست هم بدهیم و کسی مثل علی دایی را به عنوان کاندیدا برای ریاست AFC معرفی کنیم. او نباید در شرایطی کار کند که یک هفته در میان آنقدر حرص بخورد که رگش بیرون بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها