کد خبر: ۹۵۰۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اختیارات سرمربی تیم ملی فوتبال بی‌حد و حصر است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: مباحث مختلفی در مورد کمیته‌های فوتسال و جوانان در این جلسه مطرح شد. از کفاشیان خواسته شد تا در فضای سختی که هم اکنون به وجود آمده توضیح بدهد.

وی در پاسخ به این سؤال که با استعفای کفاشیان موافق است، خاطرنشان کرد: نکته‌ای که به آن تاکید دارم این است که فدراسیون باید استقلال داشته باشد. همچنین هم اکنون باید از مردم دلجویی شود. واقعا فدراسیون نتایج ضعیفی کسب کرده و مردم را ناامید کرده است. حاصل آن هم رخوتی است که در بین طرفداران فوتبال به وجود آمده است، مسئولان باید پاسخگو باشند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید اصلاحات اساسی صورت گیرد. انتقادهایی هم که صورت می‌گیرد از روی دلسوزی است نه به خاطر تقابل با افراد. هم اکنون رئیس فدراسیون فوتبال باید با شجاعت و شهامت درباره این اتفاقات سنگین توضیح دهد. ما پیشنهاد دادیم تا آقای کفاشیان هر چه سریع‌تر اصلاحات علمی انجام دهد.

وی درباره اینکه آیا مسائلی درباره استعفای کفاشیان وجود دارد، گفت: بحث استعفا را باید از خود کفاشیان بپرسید. قرار است هفته آینده چند تن از اعضای هیئت رئیسه به همراه کفاشیان جلسه‌ای را با کی‌روش داشته باشند. به نظرم اختیاراتی که برای کی‌روش در نظر گرفته بی‌حد و حصر است و این مسئله نتیجه هم ندارد.

عزیزی خادم درباره استعفای ترابیان خاطرنشان شد: مسائلی در این جلسه مطرح شد و قرار شد در این خصوص خود آقای کفاشیان در آینده تصمی بگیرد.

وی در مورد اینکه اکثر کارشناسان با ادامه فعالیت ترابیان مخالف هستند، گفت: نظر اکثر اعضای هیئت رئیسه نیز تغییرات در دو کمیته فوتسال و جوانان بود. باید اصلاحات جدی‌تری در فوتبال رخ دهد. جامعه فوتبال از این نتایج دلخور هستند. مردم ما بسیار خوب متوجه می‌شوند و می‌دانند که چه اتفاقاتی می‌افتد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اختیارات بی‌حدو حصر به کی‌روش یادآور شد: نظر ما این است که کی‌روش باید در اختیار فوتبال ایران باشد نه اینکه فوتبال ایران در اختیار کی‌روش. انتقادهای سازنده باید انجام دهیم. تیم ملی هم اکنون کیفیت لازم را ندارد. خود سانسوری نباید بکنیم. به هر حال آنچه که مسلم است این است که تیم ملی عملکرد مناسبی نداشته است. هیئت رئیسه مصلحت انگاری را باید کنار بگذارد نباید چشم‌ها را روی حقایق ببنیدیم و همین طور تعریف کنیم و جایی که کار خراب است باید انتقاد کنیم.

عزیزی خادم تصریح کرد: تغییر ریاست فدراسیون از وظایف مجمع است ما برآیند مجمع هستیم. مجمع صاحب فوتبال است. کفاشیان تلویحان پذیرفته که اصلاحات جدی انجام دهد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا آیت‌اللهی نیم ساعت پیش از بازی با ازبکستان دلارهای کی‌روش را تهیه کرده،‌گفت: دراین مورد چیزی نمی‌دانم اما کی‌روش تا قبل از بازی با ازبکستان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کرد و معتقدم باید برای مسائل مالی و اقتصادی فکری شود. زیرا هم اکنون اوضاع بحرانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها