کد خبر: ۹۵۰۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌ تا امروز که برای سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهادی نشده،‌ اما اگر پیشنهاد هم بدهند قبول نمی‌کنم.

  به گزارش خبرگزاری فارس،‌ علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر مس کرمان گفت: این بازی مانند تمام مسابقات سخت است. مس نشان داده تیم قوی و خوبی است و توانسته طی هفته‌های اخیر نتایج مناسبی کسب کند. تمام تلاش ما این است که در این مسابقه برنده از زمین خارج شویم و جزو سه چهار تیم اول قرار بگیریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در بازی قبل به پیروزی رسیدیم و در زمین خودمان به میدان می‌رویم این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد و می‌خواهیم به پیروزی برسیم. پس از بازی قبلی تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده این مسابقه کنیم و انشاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. پیروز قربانی و مهدی زارعی دو تن از بهترین مدافعان ما، در این مسابقه محروم هستند، همچنین یک بازیکن بیمار هم داریم که وضعیت او امروز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ممکن است هدایت تیم ملی به او یا قلعه‌نویی سپرده شود، عنوان کرد: تا امروز با من صحبتی نشده،‌ اما اگر به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را بدهند به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم.

سرمربی تیم راه‌آهن در مورد اینکه باشگاه‌ها باید طرحی برای راه اندازی آکادمی داشته باشند، تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت باشگاه راه‌آهن در این راستا کارهای زیادی انجام داده و این در اولویت ماست. محمود کلهر رئیس آکادمی باشگاه راه آهن است، او مدتی است در استان‌های مختلف اردو می گذارد و برنامه‌های استعدادیابی دارد و خودش در این مورد می‌تواند توضیح دهد. راه‌آهن می‌خواهد آکادمی درست کند که مدرسه فوتبال نباشد و قصدمان این است که این کار را به خوبی انجام دهیم. از ماه آینده استارت این حرکت را خواهیم زد.

دایی در مورد اینکه آیا در صورت رقم خوردن این اتفاق خود او به جوانان میدان خواهد داد، ‌افزود: میدان دادن به جوانان یک امر زمان‌بر است و نمی‌توانیم بدون پر کردن پروسه از بازیکن جوان استفاده کنیم. من جزو مربیانی هستم که به جوان ها میدان می‌دهم، سابقه من در تیم‌های گذشته و حتی تیم ملی این موضوع را تایید می‌کند. خیلی از بازیکنان جوان را معرفی کردم. مطمئنم کسی که با جوانان کار می‌کند سود می‌برد. بازیکنان جوان باید کنار افراد باتجربه بازی کنند تا نکته‌های زیادی یاد بگیرند. اگر به جوانان میدان ندهند چیزی یاد نخواهند گرفت. سال قبل چنین کاری را کردیم و امسال هم به همین شکل عمل می‌کنیم. بازیکن جوان باید به قدری تلاش کند که خود را به ترکیب تیم تحمیل کند.

سرمربی تیم راه‌آهن در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی را به تیم اضافه خواهد کرد، اظهار داشت: از همین حالا تست گرفتن را شروع کردیم و قصد داریم در 2 خط تیم خود را تقویت کنیم. شاید بازیکن خارجی نیز جذب کنیم اما مطمئنا بازیکنی را بدون تمرین کردن و از روی دیدن فیلم و سی دی جذب نخواهیم کرد چراکه دوست نداریم تصمیم اشتباه بگیریم و هزینه روی دوش باشگاه بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد، تاکید کرد: ما چند روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات تیم خودمان را بستیم، به همین خاطر برخی از بازیکنان که قرارداد دو ساله داشتند را مجبور شدیم حفظ کنیم. خدا را شکر نقاط ضعف را تا حدودی پوشش دادیم اما چون لیست‌مان پر است مجبوریم تعدادی از نفرات را کنار بگذاریم. بعد از بازی با مس مدیریت باشگاه با نفراتی که نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند صحبت خواهد کرد.

علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد قرار گرفتن علی کریمی در لیست نهایی AFC، برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا گفت: این اتفاق نشان‌دهنده قابلیت فنی بالای علی کریمی است که در این سن و سال توانسته به عنوان یکی از کاندیدا انتخاب شود. امیدوارم او برای بار دوم بتواند این عنوان را کسب کند و برای فوتبال ما کسب افتخار کند. امیدوارم کریمی مصدومیتش را پشت سر بگذارد و باز هم در لیگ و تیم ملی به میدان برود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با قرار گرفتن محسن بنگر در بین پنج کاندیدای بهترین بازیکن آسیا موافق است،‌ اظهار داشت:‌ من جزو انتخاب کنندگان این لیست نبوده ام و نمی‌دانم چه ملاکی داشته اند اما بنگر در چند سال اخیر بین بهترین‌ها بوده، او در سپاهان فصل‌های موفقی را داشته و بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرده، احتمالا ملاک این انتخاب بازی‌های خوب در آ‌سیا بوده، بنگر از لحاظ فوتبالی و اخلاقی جزو بهترین‌هاست و انتخاب او نابجا نبوده است، اینکه او در تیم ملی بازی نمی‌کند شاید سلیقه سرمربی تیم ملی است. ‌من اعتقاد دارم او استحقاق این انتخاب را داشته، مطمئن باشید کسی که این انتخاب را داشته با بنگر هیچ ارتباطی نداشته و این اتفاق براساس شایستگی های او بوده است. به نظر من اگر سه مدافع وسط خوب در فوتبال ایران وجود داشته باشد یکی از آنها محسن بنگر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها