کد خبر: ۹۵۰۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
با شروع بررسی خارج از نوبت طرح اصلاح قانون انتخابات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، کنفرانس خبری نمایندگان اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی پیرامون نقد این طرح مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شد كه البته با برخورد حفاظت مجلس با دبير تشكل هاي دانشجويي مواجه شده و دبير جنبش عدالتخواه دانشجويي نيز براي ساعات توسط حفاظت مجلس بازداشت شد.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، در این نشست ساعت 10 و نیم صبح چهارشنبه در مقابل مجلس شوراي اسلامي و با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی برگزار شد، مهدی خوجگی در این نشست با بیان اینکه "اگر این قانون تصویب شود بیانگر آن است که جناح "راست سنتی" نمی‌خواهد نماینده‌ای خازج از اصول این جناح روی کار آید"، اظهار داشت: جای تاسف است مجلسی که داعیه انقلاب و پیروی از رهبری را دارد مصوباتی مغایر با فرمایشات امام و رهبری در دستور کارش قرار می‌دهد.

نماينده انجمن اسلامي دانشجويان مستقل نيز در واكنش به اين طرح اعلام كرد: از آنجا که بی توجه به این مسایل تسریع در تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور اعلام می دارد،با توجه به شائبه های مطرح شده در مورد طرح موسوم به اصلاح قانون انتخابات، دفاتر عضو اتحادیه در سراسر کشور نمایندگان حامی این طرح را در حوزه های انتخابیه خود استیضاح خواهند کرد. ميكائيلي اعلام كرد: هشدار می‌دهیم اگر این طرح تصویب شود تجمعی بزرگتر از یک‌شنبه سیاه برپا می‌کنیم.

مصطفی حضوری نماينده بسيج دانشجويي نيز در اين زمينه گفت: شتابزدیگی در بررسی این طرح آن هم در آستانه انتخابات باعث ملتهب کردن فضای سیاسی کشور می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها