کد خبر: ۹۵۰۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - مهدی رجب‌زاده هافبک ذوب آهن هم مثل اکثر بازیکنان این تیم از اشتباهات محسن ترکی در بازی با پرسپولیس ناراحت است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ او در مورد بازی حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: «خیلی خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه اول قدرت واقعی خودمان را به پرسپولیس نشان دادیم. پرسپولیس فقط تماشا می کرد و ما همه کار کردیم ولی اشتباه ترکی همه چیز را عوض کرد.او نباید عبدالله پور را اخراج می کرد چون خطا پشت محوطه جریمه بود و چند بازیکن ما هم در کنار نوروزی بودند. فقط یک جمله می گویم، در بازی با پرسپولیس اصلا روز ترکی نبود و اگر اشتباه نمی کرد ما 5 گل به پرسپولیس می‌زدیم. او یکی از بدترین داوری هایش را انجام داد و حتی ما راه هم که می رفتیم خطا می گرفت.»
او ادامه می دهد: «اگر بخواهیم حرف بزنیم ما را محروم می کنند ولی بازی فقط به دو چیز خلاصه شده بود، گرفتن خطا برای پرسپولیس و ضربه ایستگاهی. وقتی وارد زمین شدیم در حال انفجار بودیم ولی نمی دانم چرا در هر بازی باید برای ما یک اتفاقی رخ دهد و در حالی که مستحق برد هستیم به حق خود نمی رسیم. ما در بازی با آلومینیوم، پیکان، راه آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی مستحق برد بودیم. البته فکر می کنم دست کاظمی خالی است و با گرفتن چند بازیکن شرایط درست می شود.»
رجب زاده در مورد اشتباهی که روی گل دوم پرسپولیس مرتکب شد می گوید: «هر چند در نیمه زمین حریف توپ را لو دادم ولی به هر حال مقصر هستم و کاظمی هم گفت با این همه تجربه نباید اشتباه می کردم.» او در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی ذوب آهن کاندیدای سقوط باشد خاطرنشان می کند: «مطمئن باشید تیم ما سقوط نمی کند. واقعا از لحاظ تاکتیکی از زمان آمدن کاظمی خیلی پیشرفت کردیم و با جذب چند بازیکن وضعیت تیم ما بهتر می شود. وقتی این همه خوب بازی می کنیم و نمی بریم حتما یک جای کار ایراد دارد ولی مطمئنا مشکلات حل می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها