کد خبر: ۹۵۰۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: علیرغم اینکه شورای نگهبان با طرح اصلاح قانون انتخابات مخالف است، اصرار برای تصویب این قانون در شأن مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سید ایمان میرزاده نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در کنفرانس خبری اتحادیه‌های دانشجویی در اعتراض به طرح اصلاح قانون انتخابات با بیان اینکه این طرح با چنین فوریتی اولویت ندارد، اظهار داشت: اولویت‌های بزرگتری وجود دارد که با چنین جدیتی در مجلس بررسی شود.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه این طرح دستاورد خاصی برای نظام ندارد، اضافه کرد: این شائبه به وجود می‌آید که منافع شخصی و گروهی برای تصویب این طرح در مجلس وجود دارد.

میرزاده با بیان اینکه علما و بزرگان توصیه می‌کنند که باید از ورود به موضوعاتی که در آن شائبه وجود دارد، پرهیز کنیم، اظهار داشت: با توجه به شائبه‌های زیادی که در رابطه با طرح اصلاح قانون انتخابات وجود دارد، مجلس شورای اسلامی نباید برای تصویت این طرح ورود پیدا کند.

نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تأکید کرد: علیرغم اینکه شورای نگهبان با طرح اصلاح قانون انتخابات مخالف است، اصرار برای تصویب این قانون در شأن مجلس نیست.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مجلس باید برای احقاق حقوق مردم قدم بردارد، تصریح کرد: با تصویب این قانون اتفاق خاصی برای احقاق حقوق مردم نمی‌افتد.

میرزاده با بیان اینکه برخی سعی دارند این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود، اظهار داشت: مصلحت قابل توجهی برای این طرح وجود ندارد و بیشتر مسائل حزبی و گروهی برای تصویب این طرح مشاهده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها