کد خبر: ۹۵۰۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
با بدرقه مشاور عالی مقام معظم رهبری
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاس سالانه D8 ، راهی اسلام‌آباد شد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاس سالانه D8 ، راهی اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور را در سفر به پاکستان برای شرکت در اجلاس نهم سران کشورهای عضو D8 ، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر،مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد و حمید بقایی معاون اجرایی وی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و محمد رضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل نهاد ریاست جمهوری همراهی می‌کنند.

در مراسم بدرقه احمدی‌نژاد در فرودگاه مهرآباد تهران علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، رستم قاسمی وزیر نفت ،رضا تقی پور وزیر ارتباطات، سیدحسن موسوی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ابراهیم عزیزی معاون راهبردی و توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور حضور داشتند.

گروه D8 ، کشورهای اسلامی هستند که هرساله به منظور بررسی راه‌های توسعه اقتصادی گرد هم می‌آیند و نخستین نشست آن در سال 1997 در ترکیه برگزار شده است.

فردا نهمین اجلاس D8 در اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان برای چهارمین بار در این اجلاس حضور می‌یابد.

دیدار سه‌جانبه رؤسای جمهور ایران ، ترکیه و مصر به منظور بررسی راهکارهای حل بحران سوریه از مهمترین برنامه‌های حاشیه‌ای این سفر است و احتمالا دیدارهای دوجانبه‌ای نیز بین احمدی‌نژاد و سایر همتایان وی که در این اجلاس شرکت می‌کنند انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها