کد خبر: ۹۴۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
نيروهاي امنيتي رژيم بحرين ساعت سه بامداد با حمله ناگهاني به معترضان از جمله زنان و كودكان كه در ميدان التحرير شهر "منامه " تحصن كرده بودند، دستكم سه نفر از آنها را كشت و بيش از يكصد نفر را زخمي كردند.
به گزارش فارس به نقل از منابع خبري، نيروهاي گارد ويژه بحرين بدون هشدار قبلي ناگهان به سمت تحصن كنندگان در ميدان "اللولوء " كه مخالفان آن را ميدان "التحرير " نامگذاري كرده‌اند، حمله ور شدند و به سمت آنها تيراندازي و گاز اشك آور شليك كردند.

يك تحصن‌كننده ساعت سه بامداد در تماس تلفني با شبكه العالم با اعلام اين خبر افزود: در بين زخمي‌ها شماري زن و كودك مشاهده مي‌شود و زره پوش‌ها وارد ميدان التحرير (الؤلؤه) شده‌تند.

بنا بر اعلام خبرگزاري رويترز، گروهي از تحصن‌كنندگان در ميدان التحرير (الؤلؤه) اعم از زن، مرد و كودكان نيمه‌هاي شب در خواب بودند كه به ناگاه نيروهاي امنيتي يمن به سمت آنها يورش برده و دستكم سه نفر را كشته و بيش از يكصد نفر ديگر را زخمي كردند.

با كشته شدن اين سه نفر، شمار كشته هاي تظاهرات مردمي اخير عليه رژيم حاكم در بحرين به پنج نفر رسيد و شمار زخمي ها از مرز يكصد نفر گذشت.

مردم بحرين در يك هفته اخير با الهام از انقلاب‌هاي تونس و مصر عليه رژيم حاكم دست به تظاهرات زده و خواهان آزادي و دموكراسي و مشاركت در قدرت سياسي هستند كه در اختيار يك طبقه خاص قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها