کد خبر: ۹۴۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا گفت: اقتدار و انسجام به وجود آمده در پدافند هوايي نه تنها سبب تبديل اين قرارگاه به نيرويي قابل و تيزبين در منطقه شده، بلكه اين قرارگاه تحركات فرامنطقه‌اي دشمنان را نيز زير رصد و پوشش دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، فرزاد اسماعيلي در حاشيه مراسم راه‌اندازي نخستين سامانه شبيه ساز سلاح سبك در قرارگاه جنوب شرق پدافند در جمع خبرنگاران با بيان اينكه همكاري مناسبي بين صنايع داخلي و صنعت دفاعي كشور وجود دارد، اظهار داشت: هماهنگي و همكاري اين صنايع مي‌تواند در هر چه محكم‌تر شدن دژ دفاعي كشور مثمر ثمر واقع شود.
وي با بيان اينكه تمامي تحركات دشمن در آسمان خليج فارس و درياي عمان رصد مي‌شود، ابراز داشت: به قدري قدرت و انسجام در كشور وجود دارد كه دشمنان جرأت اندك تجاوزي به حريم هوايي ايران را به خود نمي‌دهند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا ادامه داد: تمامي تحركات دشمن را از نظر اطلاعاتي و پدافند هوايي رصد مي‌كنيم و نخواهيم گذاشت كه حتي يك لحظه هم كسي فكر تجاوز به حريم هوايي كشور را به مغز خود خطور دهد.
اين فرمانده ارشد نظامي گفت: اقتدار و انسجام به وجود آمده در پدافند هوايي نه تنها سبب تبديل اين قرارگاه به نيرويي قابل و تيزبين در منطقه شده، بلكه اين قرارگاه تحركات فرامنطقه‌اي دشمنان را نيز زير رصد و پوشش دارد.
اسماعيلي در ادامه با بيان اينكه توجه فرمانده كل قوا به پدافند هوايي در مورد آموزش‌هاي به روز و نو است، يادآور شد: خنثي‌سازي تهديدات متوجه پدافند نيازمند تجهيز اين ارگان به دانش روز است.
وي با بيان اينكه آموزش ركن اساسي هر يگان و سازمان است، اظهار داشت: قدرت و انسجام زيادي بين نيروهاي مسلح و مردم وجود دارد و بر همين اساس دشمن به خودش جرأت نمي‌دهد حتي يك قدم از فضاي كشور ايران را مورد تجاوز هوايي قرار دهد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها