کد خبر: ۹۴۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه اگر شخصیت فوتسال بالا نیاید، آدم‌‌های بزرگ در آن فعالیت نمی‌کنند، گفت: موفقیت نیاز به تجربه عینی و عملی دارد و نمی‌توان منتظر بود باد و قاصدک موفقیت را به ما تحویل دهند.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: قطعاً بازی با پرسپولیس دیدار سختی برای هر دو تیم است اما هدف ملوان در این بازی خانگی رسیدن به سه امتیاز است. امروز پرسپولیس در آرمانی‌ترین شرایط خود از آغاز فصل  قرار دارد و این کار ما راسخت تر می‌کند اما زیبایی این مسئله اینجاست که ما برابر تیم‌های بهتر و قدرتمندتر بهتر نتیجه می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه مردم، مسئولان و خصوصاً استاندار انزلی حمایت خوبی از تیم ملوان انجام می‌دهد و اگر موفقیتی به دست می‌آید متعلق به همه است، ادامه داد: هدف اصلی ملوان موفقیت در جام حذفی و حضور در سه تیم اول لیگ برتر است و با تمام وجود و استفاده از همه ملی پوشان با قدرت کامل در هر دو جام شرکت می‌کنیم تا به نتایج دلخواه دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اضافه کرد: در نیم فصل هم بازیکنان خوبی را جذب کرده تا مردم انزلی را خوشحال‌تر کنیم. همچنین با مدیر محترم یک باشگاه لیگ برتر برای انتقال بازیکن پیشین ملوان مذاکره کرده و ایشان قول داده‌اند تا پنج شنبه نتیجه این انتقال را اعلام کنند.

وی در مورد استعفای عباس ترابیان از ریاست کمیته فوتسال و اینکه بهترین گزینه از نظر شما برای این پست چه کسی است، اظهار داشت: بهترین گزینه عوض شدن ساختار فوتسال است. تا زمانی که این رشته اهمیت، ساختار و استقلال ندارد، تا زمانی که از جایگاه مطلوب برخوردار نیست، همچنین دارای ردیف بودجه نیست، آدم‌های بزرگ و توانا به این مسئولیت روی نخواهند آورد و نمی‌توانند در فوتسال کارهای بزرگ انجام دهند.

درودگر ادامه داد: مطمئنم اگر شخصیت فوتسال را بالا نیاورند، آدم‌‌های بزرگ برای فعالیت به این رشته نمی‌آیند. تا زمانی که فوتسال استقلال و ساختار مناسب نداشته و در حد کمیته‌ها باشد نمی‌توان آینده خوبی را برای آن تصور کرد. اما اگر آن را تا حد نایب رئیسی و یا سازمان مستقل در فدراسیون بالا بیاید، آن وقت باید گفت باز هم به قدرت‌ برتر جهانی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از آغاز مسابقات جام جهانی هم می‌دانست فوتسال نتیجه نمی‌گیرد، تصریح کرد: با آقای کفاشیان در این خصوص صحبت کردم و ایشان گفت که قرعه خوبی نصیب تیم ملی فوتسال شده اما من با دلیل فنی و کارشناسی می‌دانستم این تیم نتیجه نمی‌گیرد. بارها به ایشان گفتم این تیم نیازمند اقتدار و تقویت کادر فنی و بازیکن است.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اضافه کرد: علی صانعی برای فوتسال زحمت و زجر کشید و در بازی‌های آسیایی و جهانی از اعتبار خود خرج کرد و ما او را سوزاندیم. اگر تیم تقویت شده و به مسابقات اعزام می‌شد، بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

وی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طرحی برای صعود قطعی تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی دارد و آن را به کفاشیان ارایه می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر این طرح اجرایی شود، تا 90 درصد مطمئنم تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند. به نظرم تنها راه موفقیت همین است و امیدوارم مسئولان به این نظرات توجه کنند.

درودگر صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر در زمان فدراسیون دادکان تیم ملی به جام جهانی رفت، به خاطر این است که دادکان از تجربیاتش از دوران بازیگری تا مدیریت استفاده کرد تا تیم به جام جهانی برود. موفقیت با حادثه و شانس بدست نمی‌آید و نیاز به تجربه عینی و عملی دارد. نمی‌توان منتظر بود که باد و قاصدک موفقیت را به ما تحویل دهند زیرا باید مشکلات را با جان و دل حس کنید و برای برون رفت از آن برنامه ریزی کنید.

وی به این مسئله هم اشاره کرد: موفقیت یک مسیر است نه یک لحظه، موفقیت کسب کردنی است و باید زیر ساخت‌‍های موفقیت را ایجاد کرد. وقتی در یک مجموعه شاهد ناکامی هستیم، معنی آن این است که مجموعه موفقیت را برنامه‌ریزی نکرده است.

مدیرعامل ملوان با تاکید بر اینکه تیم جوانان نیازمند مربی توانمندی بود، افزود: اکبر محمدی مربی خوبی است اما نه برای تیم ملی. سرمربی تیم ملی شدن مانند ارتش است که باید از گروهبانی و سروانی کار را شروع کنیم نه اینکه یک روزه امیر شویم. اگر می‌بینید دوستی‌مهر موفق است زیرا سال‌ها مربی و سرمربی بوده و من به یاد دارم از سال 1363 مربی بوده است.

"سه روز قبل از بازی ایران گفته بودم تیم ملی به ازبکستان می‌بازد." وی با اشاره به این مسئله تصریح کرد: به خاطر اینکه روح ملی پشت سر تیم ملی نبود و تیم ایران در آن بازی تنها بود، مطمئن بودم ایران برابر ازبکستان می‌بازد. مسئولان دولت و ورزش فکر کرده بودند همه چیز تمام شده و پشت تیم ملی را خالی کردند. این اتفاق یعنی تیم ملی را به بالای برج میلاد بردند و از بالای آن، تیم را به پائین پرتاب کردند.

درودگر همچنین تصریح کرد: در این مدت دیگر دوستان یک روز می‌گویند کفاشیان را برکنار کنیم و روز دیگر می‌گویند گزینه نداریم اما من در این سال‌ها همیشه حرفم را با صراحت زده‎‌ام و مسیرم را عوض نکردم.

وی در بخش پایانی این گفتگو در مورد اینکه به چه دلیل به سایت ملوان نیوز برای منتشر نکردن اخبار تیم ملوان اخطار داده، افزود: در این سایت از لوگو، اسم و نام تجاری ملوان استفاده می‌شود. افرادی که در گذشته در باشگاه کار و شرایط خاصی داشتند وحاشیه‌های بسیاری در گذشته و حال برای باشگاه درست کرده‌اند و حتی درگیری‌های کادر فنی و مدیریت منطقه آزاد در گذشته زیر سر این آدم بوده، در صدد هستند مشکلاتی برای باشگاه ملوان و مردم انزلی بوجود بیاورند.

مدیرعامل باشگاه ملوان اضافه کرد: این مسئله را بزودی به مردم این منطقه بیان خواهم کرد، آنها سایت باشگاه که مربوط به باشگاه ملوان منطقه آزاد بوده است را در اختیار این شخص قرار داده‌اند که این امر تخلف است. این فرد در روز دیدار با تراکتورسازی که ما بهترین روحیه جوانمردانه را از سوی مردم خوب انزلی با همدردی با مردم آذربایجان شاهد بودیم، گزارشی برای یک روزنامه ورزشی ارسال می‌کند و مردم انزلی را مورد خطاب توهین آمیز قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: هیچ شخصی نمی‌تواند از نام "FC Malavan" برای خود استفاده کند زیرا در این 5-6 ماه که امانتدار باشگاه هستم، اجازه نمی‌دهم کسی از نام ملوان بهره‌برداری برداری شخصی کند.

درودگر در پایان با اشاره به اینکه مگر کسی می‌تواند بدون هماهنگی با استفاده از نام استقلال و پرسپولیس خود را سایت شخصی این دو باشگاه معرفی کند، گفت: چون در این سایت علیه باشگاه مطالبی عنوان شده است، به آنها تذکر دادیم که حق استفاده از نام و منتشر کردن اخبار تیم را ندارید، مگر آنکه روزی خبرگزاری شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها