کد خبر: ۹۴۷۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
در صحنه پنالتی ای که مهدی مهدوی‌کیا آن را از دست داد اتفاقات زیادی افتاد. نقش اول این اتفاقات کریم انصاری‌فرد بود.

جام ورزشی؛ به محض اعلام ضربه پنالتی کریم با دست به نیمکت اشاره کرد و از کادر فنی می‌خواست که اجازه بدهند او پنالتی را بزند. اما کادر فنی پرسپولیس اصرار داشت مهدوی‌کیا پنالتی را بزند. کریم انصاری‌فرد هم که کمی ناراحت به نظر می‌رسید قبل از ضربه مهدوی‌کیا با سینا عشوری درگیر شد. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که عشوری در شروع این درگیری مقصر بود اما محسن ترکی به انصاری‌فرد کارت زرد نشان داد.


* هت تریک مهدوی کیا در خراب کردن پنالتی
مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس برای دومین بار ضربه پنالتی این تیم را در لیگ برتر از دست داد. مهدوی کیا که به جز گل اول پرسپولیس، نقش اصلی را روی گل سوم و پیروزی بخش این تیم داشت، برای دومین بار مقابل این تیم در زدن پنالتی ناکام بود.


مهدوی کیا فصل گذشته در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل ملوان یک پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد. او با استیل آذین نیز دو پنالتی را خراب کرده بود که یکی در لیگ برتر مقابل سپاهان بود و یک ضربه نیز مقابل همین ذوب آهن ولی در جام حذفی! نکته جالب اینکه پنالتی از دست رفته او مقابل ذوب آهن باعث حذف استیل آذین از جام حذفی شد.


مهدوی کیا در تیم هامبورگ نیز پنالتی زن اول این تیم بود و 5 ضربه خود را تبدیل به گل کرده بود. اما شاید مهم ترین ضربه پنالتی که او از دست داده است در بازی جام ملت های 2007 آسیا بود که مقابل کره جنوبی موفق به گل کردن ضربه پنالتی خود نشد.


* فاصله 5 امتیازی پرسپولیس با رده دوم
پرسپولیس در حالی به رده دهم جدول رده بندی صعود کرده که تنها 5 امتیاز با رده دوم جدول فاصله دارد.


شاید عجیب باشد اما پرسپولیس با وجود همه ناکامی های فصل جاری با نتیجه گیری در دیدارهای اخیر سیر صعودی در پیش گرفته و کسب چند پیروزی می تواند این تیم را در زمره مدعیان قهرمانی نیز قرار دهد.


شاگردان ژوزه که تا چند هفته پیش در پایین جدول دست و پا می زدند در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و این در حالی است که ملوان، تیم دوم جدول رده بندی 25 امتیاز دارد.


پیش از این مسابقه پرسپولیس در رده چهاردهم قرار داشت. این هم از شگفتی های جدول لیگ ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها