کد خبر: ۹۴۶۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: هیچ منطفی نمی گوید که در شرایط کنونی "کی روش" از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران کنار برود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان شامگاه دوشنبه در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر با اذعان به نتایج تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای آوردن کی روش سرمایه گذاری شده و بیش از یک سال و هشت ماه است که سکان هدایت تیم ملی را به دست گرفته و قطعا هیچ منطقی نمی گوید که در شرایط کنونی کنار برود و شخص دیگری آمده و از اول شروع کند.
 
وی افزود: مطمئنا "کی روش" به عنوان یک مربی با تجربه، خوب و قوی همکاری خود را ادامه خواهد داد.
 
کفاشیان گفت: البته صحبت خواهیم کرد که نظرات کادر فنی باشگاه ها و لیگ های برتر و کمیته فنی فدراسیون را گرفته و با آنها بحث کند تا بتوان از تمام پتانسیل های داخی و خارجی برای ارایه یک بازی خوب در سه دیدار آینده استفاده بهتری کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه با رد استعفایش از ریاست فدراسیون فوتبال در پی شکست های اخیر فوتبال ایران گفت: رفتن و ماندن رئیس یک فدراسیون منوط به برد و باخت یک تیم نیست.

  

کفاشیان افزود: هر زمانی که مجمع فدراسیون فوتبال که بالاترین مرجع برای انتخاب و ادامه کار رئیس فدراسیون است تشخیص دهد می تواند در خصوص بودن و یا نبودن آن فرد تصمیم بگیرد.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه تاکی توجیه شکست های فوتبال ایران ادامه دارد، افزود: در فوتبال توجیه وجود ندارد و بالاخره واقعیت ها را همه می بینند و خوب می دانند که چه کسانی کار کرده و چه کسانی نیز کار نکرده است و سرمایه گذاری برخی کشورها در فوتبال زیاد است و به نتایج خوبی در این زمینه رسیده اند.
 
کفاشیان با بیان اینکه در عرصه رقابت های ورزشی ازجمله فوتبال "برد ، باخت و تساوی" وجود دارد و هر کدام از اینها نیز برای خودش دلیل دارد افزود: همانگونه که در بردها همه خوشحال می شوند در باخت ها نیز ناراحت می شوند و این امری طبیعی است ولی در وحله نخست همه برای کسب نتیجه مطلوب و مناسب تلاش می کنند.
 
وی یادآورشد: بازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مقابل حریفان نسبت به دوره های قبل بهتر شده و این حاصل زحمات است ولی متاسفانه در بازی با ازبکستان نتیجه را واگذار کردند که این نیز کار تیم را برای صعود به جام جهانی سخت تر کرد.
 
به گفته کفاشیان  ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی هنوز سه بازی پیش رو دارد و تازه مثل بقیه تیم ها شدیم و سرخط آمدیم ولی می توانستیم امسال خیلی راحت صعود کنیم که متاسفانه از فرصت بازی های قبلی خوب استفاده نکردیم.
 
وی در عین حال با اذعان به اینک کارمان برای صعود مستقیم سخت شده ولی ناامید نیستیم افزود: همانند بازی های قبل، تمام سعی و تلاش خود را برای صعود به کار خواهیم گرفت.
 
کفاشیان با رد هرگونه تغیر در کادر تیم ملی فوتبال ایران گفت: بچه ها باید خوب بازی کنند تا بازیهایشان نسبت به گذشته بهتر شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به سوالی در خصوص تشویق بازیکنان تیم ملی در مقابل کره جنوبی و اینکه آیا با باخت در مقابل ازبکستان تیم جریمه خواهد شد یا نه؟ گفت: بعد از پیروزی در مقابل تیم ملی کره جنوبی پاداش برای ورزشکاران اختصاص داده شد و جریمه بازیکنان بعد از شکست برابر ازبکستان همین بود که پاداش داده نشد.
 
کفاشیان همچنین در خصوص استعفا ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: قرار شده طی هفته جاری در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گزارش ارائه و تصمیم های لازم اتخاد شود.
 
در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان فریدون اصفهانیان به عنوان تنها  کاندیدای انتخابات با کسب 17 رای از 19 رای ماخوذه در سمت خود ابقا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها