کد خبر: ۹۴۵۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بر خلاف مدیرعامل این باشگاه، از داوری محسن ترکی انتقاد نکرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس و شکست 3 بر 2 برابر این تیم گفت: اتفاقات بازی باعث نشد برنامه‌هایی که فکر می‌کردیم را نتوانیم انجام دهیم، ما برنامه‌های خوبی مد نظر داشتیم و می‌خواستیم از توانایی بازیکنان به نحو احسن استفاده کنیم. از بازیکنان خواسته بودیم که اجازه ندهند تا پرسپولیسی‌ها در کناره‌ها از اوت استفاده کنند و همچنین خواستیم که مقابل ضربه‌های ایستگاهی آن‌ها را بگیرند.

وی افزود: به اخراج بازیکنانم کاری ندارم و تشکر می‌کنم از غیرتی که به خرج دادند و به خاطر این اتفاقات نتوانستم از بازیکنانی که می‌خواستم در جریان بازی استفاده کنیم. همچنین این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم، هرچند که نمی‌توانم بگویم که خیلی خوب بازی کردند. ولی باعث شدند که ما مورد آزمایش قرار بگیریم و خودمان را بسنجیم تا برای نیم فصل دوم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری این دیدار و اخراج دو بازیکنش از زمین گفت: درباره داوری بازی بحثی ندارم، ترکی از داوران خوب است و می‌دانم همان چیزی را که می‌بیند سوت می‌زند اما گاهی ممکن است اشتباهی هم پیش بیاید و حتی ممکن است من هم روزی در ارنج تیم خود دچار اشتباه شوم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم به ذوب آهنی برسیم که شخصیت همیشگی‌اش را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: من واقعا از داوری ترکی گله‌مند نیستم اما در دقایق پایانی بازی اگر وسط زمین خطا گرفته می‌شد بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان می‌رسید و دیگر زمانی نبود تا نتیجه بازی برگردد.

کاظمی در ادامه بیان کرد: زمانی که 9 نفره شدیم باز هم به بازیکنانم گفتم که باید بدوید و هیچ موقع دفاع مطلق نمی‌تواند 90 دقیقه خیلی خوب کار کند و نهایت آن هم کسب یک امتیاز است، در حالی که ما برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم و هنگام 10 نفره شدن هم به مدافعان کناری خودمان می‌گفتم که حتما باید اضافه شوند. وقتی هم 9 نفره شدیم نتوانستیم خوب جابه‌جایی انجام دهیم زیرا دست‌مان روی نیمکت خالی بود.

او همچنین بیان کرد: زمانی که 9 نفره بودیم پرسپولیس بد بازی کرد وگرنه آن‌ها می‌توانستند حملاتی کنند که هر آن بوی گل بدهد. حتی اگر تیم من 8 نفره هم شود باز هم از بازیکنانم می‌خواهم که رو به جلو بازی کنند و دوست ندارم که دفاع مطلق انجام دهند.

کاظمی ادامه داد: ما در این بازی باید کوتاه بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم توپ را پشت دفاع حریف بیندازیم زیرا صادقی و فرهادی هم باید در دفاع حضور پیدا می‌کردند،‌ هم در حمله. ضمن اینکه بازیکنان ما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌اند و اگر این کار را می‌کردیم مدافعان پرسپولیس چون قد بلند هم هستند یک خط عقب‌تر می‌ایستادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
ترکی داور مطمئنی نیست او عاقبت خوشی نخواهد داشت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها