کد خبر: ۹۴۴۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
هافبک تیم تراکتورسازی گفت: «از اینکه در بازی ایران مقابل ازبکستان به میدان نرفتم ناراحت شدم.»

جام ورزشی؛ قاسم دهنوی در خصوص شکست تیم تراکتورسازی مقابل فولاد اظهار داشت: «ما در این بازی در مجموع خوب بودیم. شرایط مثبتی هم برای این مسابقه داشتیم و فقط نتیجه نگرفتیم. البته با این نتیجه فکر می کنم دیگر بحث قهرمانی مان در نیم فصل منتفی شد اما در ادامه بازی ها در نیم فصل دوم سعی می کنیم نتایج مورد نظر را بگیریم. یکی از دلایل افت ما این بود که لیگ برتر دچار وقفه شد ولی جای نگرانی نیست و جبران خواهیم کرد.»


وی درباره بحث درگیری اش با ارشاد یوسفی در جریان بازی گفت: «اصلا درگیری نداشتیم. ارشاد پسر خوبی است و از دوستان قدیمی من محسوب می شود اما داشت وقت کشی می کرد. قضیه هم از این قرار بود که من در نیمه زمین یک دریبل زیدانی زدم و چند نفر را فرستادم خانه شان و توپ به یوسفی رسید اما او بازی را کند کرد. از دور روی پایش تکل رفتم اما برخوردی نشد. می توانید از جهانبازی و تیم داوری سوال کنید که آیا برخوردی شد یا نه. اصلا هم از این بحث ها نبود که من با سر به شکم یوسفی بزنم.»


هافبک تراکتورسازی ادامه داد: «جو ورزشگاه اهواز خیلی جالب بود. اول بازی کلی به من فحش داده شد. در قسمتی از ورزشگاه به من می گفتند دهنوی شیشه ای! آخر این چه حرفی است که به من می زنند؟ این داستان جدید است؟ البته من عکس العملی نشان ندادم و حتی مقابل آنها تعظیم هم کردم. بعد در پایان بازی، همان گروه می گفتند دهنوی دوست داریم. ماندم این ها دیگر کی هستند.»


وی درباره رابطه اش با تونی گفت: «من مشکلی با این مربی ندارم. اول فصل بود که بین ما مشکل کوچکی به وجود آمد اما الان هیچ بحثی نداریم. سلام، احوالپرسی و خداحافظ. این عادت من است. به عنوان یک بازیکن باید چه کار کنم؟ کار دیگری نباید بکنم. رابطه مان منطقی است.»


دهنوی در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازگشت محمد ابراهیمی به تمرینات با تونی حرف نزده است اظهار داشت: «اتفاقا چند روز پیش در این باره حرف زدم. ابراهیمی یکی از افرادی بود که من را برای حضور در تراکتور ترغیب کرد. او بازیکن متعصبی است ولی فکر می کنم مصدوم بود. ضمن اینکه خودش هم گفت مشکلی با تونی ندارد. امیدوارم هرچه زودتر او را ببینم.»


هافبک تیم ملی درباره حضور نداشتنش در ترکیب اصلی بازی مقابل ازبکستان عنوان کرد: «اگر بخواهم حرف دلم را بزنم از این اتفاق خیلی ناراحت شدم. چون انگیزه بالایی داشتم تا برای تیم کشورم به میدان بروم و اگر در توانم باشد گره ای را باز کنم. با این وجود به نظر کی روش احترام می گذارم. من در بازی با تاجیسکتان هر آنچه در توانم بود را انجام دادم. اینطور هم نبود که این تیم، تیم بدی باشد. ما جوری بازی کردیم که آنها عقب رفتند و اجازه خودنمایی را ندادیم.»


دهنوی افزود: «من عادت ندارم از این حرف های احساسی بزنم. از مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم در آینده جبران کنیم اما واقعیت این است من شب پس از بازی و شب بعد از آن خیلی هم راحت خوابیدم و اصلا اینطور نبود که از غصه و ناراحتی دچار مشکل بیخوابی شوم. ناراحت بودم اما در فوتبال یاد گرفته ام که زندگی ادامه دارد و ما روزهای مهم دیگری را پیش رو داریم.»


وی درباره بحث نظرسنجی میان ملی پوشان در بحث تیپ و اینکه گفته می شود محمد نوری از حرف های او ناراحت شده است گفت: «من اینطور فکر نمی کنم. محمد انسان دوست داشتنی است ولی اگر ناراحت شده از او عذرخواهی می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها