کد خبر: ۹۴۳۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
قدیری ابیانه:
دیپلمات سابق کشورمان گفت: در میان صهیونیست‌ها کسی محبوب‌تر است که خون ریز‌تر باشد؛رژیم اسرائیل را جنایتکارترین یهودیان تشکیل داده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: کسانی که تحت لوای اسلام‌خواهی به سوریه هجوم آورده و درصدد سرنگونی حکومت سوریه هستند باید به جنگ با رژیم اسرائیل بپردازند نه اینکه با دشمنان اسلام همسو شوند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه طبق پیش‌بینی سازمان سیا رژیم صهیونیستی تا سال 2025 وجود نخواهد داشت،‌خاطرنشان کرد: کسینجر وزیر خارجه یهودی اسبق آمریکا این مدت را 10 سال ارزیابی کرده بود که این امر نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی متزلزل‌تر از آن است که نشان می‌دهد و خودشان بهتر از هرکس دیگری این را می‌دانند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: اسرائیل تلاش دارد با این جنایات در غزه سرنوشت محتوم خود را به تاخیر اندازند درحالی که این جنایت کمکی به رژیم صهیونیستی نمی‌کند و فقط سقوط آن را نزدیک‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه جنایت رژیم اسرائیل از یک سو و مقاومت جانانه و ضربات بی‌سابقه فلسطینیان از سوی دیگر موجب رادیکال‌تر شدن مبارزات اسلامی ملت‌ها می‌شود، تصریح کرد: مواضع مقاومت، حکومت‌های دست‌نشانده غرب در کشورهای عربی را رسواتر کرده و ماهیت مدعیان حقوق بشر در غرب را آشکار می‌کند.

قدیری ابیانه افزود: در آستانه انتخابات رژیم صهیونیستی احتمال بروز تهاجم از سوی آنها بیشتر است چراکه حزب حاکم برای ماندن در قدرت و پیروزی در انتخابات باید به حزب رقیب نشان دهد در کشتار فلسطینیان و ارتکاب جنایت علیه بشریت دست کمی از آنها ندارد.

«جنایت‌کارترین یهودیان رژیم اسرائیل را پس از غصب فلسطین تشکیل داده‌اند و نزد صهیونیست‌ها کسی بیشتر محبوب است که جنایتکارتر و خون‌ریز‌تر باشد.»

وی با تاکید بر اینکه ایرانِ بیش از دیگر کشورهای عربی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است، افزود: هرجا دشمن صهیونیستی تجاوز کند ایران هم از مبارزین حمایت ‌خواهد کرد هرچند حمایتش محدود به کار تبلیغی و دیپلماتیکی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها