کد خبر: ۹۴۳۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده، به همین دلیل با دسته گل به سمت آنها می‌روم.
سپهر حیدری در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره من سال‌های بسیار خوبی را با پیراهن قرمز برای پرسپولیس کار کردم و برایم خیلی سخت است تا مقابل این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی به میدان بروم.

وی افزود: هرگز برایم آسان نیست که روز دوشنبه مقابل هواداران این تیم بازی کنم. اما چون به پیراهن ذوب آهن نیز تعصب خاصی دارم و الان با این تیم قرارداد دارم مطمئن باشید با تمام وجودم برای ذوب آهن بازی خواهم کرد.

حیدری تاکید کرد: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شد، به همین دلیل با تمام وجود و با دسته‌گل ‌های قرمز به سمت آنها خواهم رفت چون گردن من خیلی حق دارند و هیچ وقت مرا در پرسپولیس تنها نگذاشته‌اند. می‌خواهم با گل‌های قرمز از هواداران پرسپولیس بابت حمایت بی‌دریغشان تشکر کنند و از آنها رخصت بگیرم.

وی در خصوص شرایط ذوب آهن نیز گفت: خوشبختانه با توجه به تغییراتی که در ذوب آهن به وجود آمده، تیم تقریبا متحول شده است. از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها بسیار با انگیزه برای ادامه راه هستند. البته کربکندی نیز برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید و باید به او که با تمام وجودش زحمت کشید خسته نباشید بگوییم. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط ذوب آهن و پرسپولیس به نظرم روز دوشنبه قشنگ‌ترین بازی لیگ را هواداران خواهند دید. پرسپولیس و ذوب آهن هر دو تیم تاکتیکی و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند به همین دلیل قطعا کیفیت بازی نسبت به بازی‌های گذشته در هفته‌های گذشته لیگ بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها