کد خبر: ۹۴۲۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
رسانه های ضد انقلاب مجرمی که به جرائم بمب گذاری،محاربه و تهدید امنیت ملی در زندان به سر می برد را به صورت هماهنگ به عنوان شاهد شکنجه ستار بهشتی معرفی کردند.

598 به نقل از رویداد؛ در ادامه پروژه رسانه ای مرگ ستار بهشتی این روزها بازیگر نقش اول در رسانه های ضد ایرانی فرد دیگر شده است.


در ابتدای انتشار خبر مرگ ستار بهشتی استناد های جریان های رسانه ای ضد انقلاب بر پایه گزارشی بود که از سایت منتسب به شیرین عبادی منتشر شد و در آنجا اعلام کردند که حدس زده می شود که ستار بهشتی شکنجه شده است و هماهنگی حملات رسانه ای در این خبر و بازتاب های خط هماهنگ این رسانه ها نشان از سناریویی از پیش تعریف شده داشت.
وجود این سناریو زمانی تقویت می شود که در ادامه روند حمله حقوق بشری رسانه های غربی فارسی زبان در پروژه ستار بهشتی ،شاهد شکنجه وی یکی از عوامل بمب گذاری های اهواز معرفی می شود که در رسانه های ضد ایرانی فارسی زبان از وی به عنوان دبیر یکی از جریان هان های پان ایرانی حقوق بشری یاد می شود.


جنجال این رسانه های بر پایه چنین محوری است که چرا این فرد پس از شهادت در خصوص شکنجه واهی ستار بهشتی به زندان اهواز منتقل و یا تبعید شده است و این در حالی است که ابوالفضل عابدینی علاوه بر اینکه متولد یکی از شهر های حومه اهواز است در ابتدای دستگیری از تاریخ 9 تیرماه 88 توسط نیروهای امنیتی، به جرم بمب گذاری، محاربه، و تهدید بر علیه امنیت ملی در اهواز دستگیر و به زندان همان شهر منتقل شده است و بعد ها وی را به اوین می برند.
قطعا اگر وی را به محل دستگیری خود منتقل کرده باشند هم در راستای جرایم وی بوده است.

گفتنی است،آقای قدوسی بعنوان یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در ابتدای به راه افتادن جریان ستار بهشتی در مورد دلایل مشکوک بودن مرگ او، اعلام کرده بود: یکی از دلایل این است که رسانه های بیگانه به خصوص بی بی سی از لحظه دستگیری تا فوت این فرد لحظه به لحظه خبر منتشر کردند و حتی این فرد قبل از دستگیری با بی بی سی ارتباط داشته و درباره وبلاگ خود با این رسانه صحبت کرده است.
گزارش‌های رسانه های بیگانه یکی دیگر از دلایل مشکوک بودن این قتل را ضرب و شتم وی در داخل زندان عنوان کردند. قدوسی با بیان این مطلب گفت: این فرد پس از دستگیری توسط پلیس فتا قبول می کند که همه مطالب نوشته شده در وبلاگش متعلق به خود وی است و با اعترافی که کرده تحویل زندان اوین می شود. بنابراین وقتی که فردی به جرم خود اعتراف کند دیگر چه لزومی به ضرب و شتم وی برای گرفتن اعتراف وجود دارد، اما رسانه های بیگانه مرتب در این زمینه خبرسازی می کردند.
وی با بیان اینکه فرد مذکور پس از اعترافات از پلیس فتا به زندان اوین منتقل می شود، گفت: در زندان اوین در بندی نگهداری می شود که عناصر اصلی فتنه 88 در آن بند حضور دارند و جالب اینجاست که این فرد از داخل زندان اوین با بی بی سی تماس می گیرد و گزارش هایی را مخابره می کند،جالبتر این که چهار، پنج نفر از عناصر فتنه 88 در آن بند بین خود صورتجلسه ای می نویسند که این وبلاگ نویس مورد ضرب و شتم قرار گرفته، که این خود از دیگر دلایل مشکوک بودن این قتل است.
این چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به پیچیدگی های این قتل گفت: در حال حاضر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و فتنه گران در حال بازخوانی مراحل فتنه 88 هستند و از هر تلاشی برای مشوش کردن اذهان و جلب توجه استفاده می کنند.
قدوسی با اشاره به پروژه کشته سازی فتنه گران در سال 88 گفت: به نظر می رسد که این افراد برای انتخابات سال آینده نیز به پروژه کشته سازی روی آورده اند چرا که فتنه گران می دانند که پروژه کشته سازی به نفع آنها و مخالفان نظام است و سعی می کنند این پروژه را به ضرر نظام جلو ببرند.
نماینده مشهد با بیان اینکه دشمنان می خواهند در این زمینه به نظام اتهام نقض حقوق بشر وارد کنند، گفت: آنها همچنین به دنبال تضعیف دستگاه امنیتی، قضایی و اطلاعاتی هستند و ما هشدار می دهیم تا مسئولین مراقب فتنه گران، حتی در داخل زندان اوین باشند.


با توجه به بررسی های دقیق به عمل آمده و نقش عناصر مرتبط با فتنه در پروژه ستار بهشتی و سناریوی تعریف شده از سوی جریان های وابسته به غرب و در عین حال ادامه پروژه وی با محوریت عناصر مرتبط با ایشان در زندان می توان گفت فردی که از وی به عنوان شاهد شکنجه بهشتی مطرح است احتمالا در مرگ وی به طور مستقیم نقش داشته است تا استارت پروژه شهید سازی برای ضد انقلاب را قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کلید بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها