کد خبر: ۹۴۲۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
پاسخ اولیه گروه های فلسطینی که در اردوگاه ها هستند، منفی بوده و اعلام کردند که اجازه نخواهد داد که شیخ الأسیر از آنان به عنوان سپرهای بشری استفاده کند.
به گزارش شیعه آنلاین، «فضل شاکر» یکی از سرشناس ترین خوانندگان لبنان به شمار می رود. وی چند ماهی است که به قول خودش خوانندگی را برای همیشه کنار گذاشته، و با بلند کردن ریش خود به یکی از گروه های تروریستی لبنان پیوسته است.

او اکنون خود را سرباز «شیخ الأسیر» چهره سرشناس سلفی در لبنان که چند ماهی است در شهر صور در جنوب لبنان جنجال آفریده و به برگزاری تجمعات و تظاهرات علیه حکومت «بشار اسد» در سوریه اقدامی می روزد، می داند.

در همین راستا روزنامه «الأخبار» چاپ بیروت در شماره صبح امروز خود در گزارشی فاش کرد که «فضل شاکر» اخیرا برای جذب نیرو علیه حزب الله لبنان، فعالیت های شدیدی را آغاز کرده است.

این روزنامه در ادامه افزود: «فضل شاکر» با تماس گرفتن با برخی جنگجویان فلسطینی که در اردوگاه "عین الحلوه" در لبنان به سر می برند، تلاش می کند آنان را جذب گروهک تروریستی شیخ الأسیر کند تا به فعالیت علیه حزب الله بپردازند.

«الأخبار» همچنین نوشت: در آینده ای نزدیک شاخه نظامی گروهک شیخ الأسیر رسما اعلام موجودیت خواهد کرد. «فضل شاکر» در واقع در حال جمع آوری و جذب نیرو برای این شاخه نظامی است.

این روزنامه لبنانی افزود: برادر «فضل شاکر» فردی است به نام "أبو العبد الشمندور". او مسئول گروهک تروریستی "جند الشام" است. «فضل شاکر» تلاش می کند از طریق ارتباطات برادرش با گروه های مسلح تروریستی در منطقه و به ویژه گروهک منحله "فتح الإسلام" ارتباط برقرار کند تا بتوانند با جذب نیروهای آن گروهک، شاخه نظامی قدرتمندی تشکیل دهند.

روزنامه الأخبار همچنین افزود: پاسخ اولیه گروه های فلسطینی که در اردوگاه ها هستند، منفی بوده و اعلام کردند که اجازه نخواهد داد که شیخ الأسیر از آنان به عنوان سپرهای بشری استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها