کد خبر: ۹۴۱۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
در این مدت بار‌ها این خبر را شنیده‌ام اما هیچ وقت مسئولان استقلال آن را تایید نکرده‌اند. پس حتما مرا نمی‌خواهند که هیچ وقت تایید نکرده‌اند
رضاعنایتی علی کریمی
ok

سایت گل- تیم مس کرمان با تک گل رضا عنایتی توانست برابر فجر سپاسی به پیروزی برسد تا در جدول تا حدودی به حاشیه امنیت دست پیدا کند. عنایتی پیرامون این دیدار می‌گوید: «بازی بسیار خوبی بود. اگر چه فجر بازی را تهاجمی شروع کرد اما در ادامه این تیم مس بود که توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. بار‌ها دروازه فجر را تهدید کردیم ولی تنها به یک گل دست پیدا کردیم. می‌توانستیم حریف شیرازی‌مان را گلباران کنیم. در هر صورت مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم آنرا به حساب خودمان واریز کنیم.»

عنایتی که فصل گذشته و در تیم صبای قم توانست خیلی خوب گلزنی کند این فصل موفق نشده انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل هم در این مدت با انتقادات زیادی مواجه شد. بهترین گلزن لیگ بر‌تر در این خصوص می‌گوید: «مسی و رونالدو هم دچار افت می‌شوند من که دیگر عنایتی هستم. به هرحال این روز‌ها برای هر بازیکنی پیش می‌آید و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. مگر خودم از گل زدن بدم می‌آید؟ از این به بعد سعی می‌کنم از موقعیت‌های نه چندان حساس هم فرصت گلزنی ایجاد کنم و برای مس گل بزنم.»


این مهاجم در ادامه می‌گوید: «خوشبختانه تعطیلات لیگ فرصتی را برای ما پیش آورد که بتوانیم به شناسایی نقاط ضعف‌مان و رفع آن‌ها بپردازیم. اعتراضی به این تعطیلات نداشتیم چون به نفع‌مان شد. در این چند روز هماهنگ‌تر و پرقدرت‌تر از قبل شدیم. در بازی با فجر ثابت کردیم که از وقفه چندروزه لیگ ‌‌نهایت استفاده را بردیم. به طور حتم در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»

در برهه‌ای شنیده شد که عده‌ای از بازیکنان مس به خاطر عدم اجرای متمم قراردادهایی که در ابتدای فصل امضا شده بود، تصمیم به جدایی از اين تيم گرفته‌اند. اما عنایتی این مسئله را تکذیب می‌کند: «اصلا چنین بحثی در میان نبود. قرار است طبق‌‌ همان متمم‌هایی که در ابتدای فصل امضا شده است بازیکنان پیش‌قرارداد‌هایشان را دریافت کنند. بعضی‌ها با مطرح کردن این مسائل کذب دنبال حاشیه‌سازی برای مس هستند.»

از‌‌ همان هفته‌های ابتدایی لیگ بحث استقلالی شدن مهاجم مس مطرح شد و هنوز هم این بحث ادامه دارد. اما مثل اینکه عنایتی خیال استقلالی شدن ندارد: «هنوز چند هفته به پایان نیم‌فصل مانده است و ضمن اینکه در این مدت بار‌ها این خبر را شنیده‌ام اما هیچ وقت مسئولان استقلال آن را تایید نکرده‌اند. پس حتما مرا نمی‌خواهند که هیچ وقت تایید نکرده‌اند. خودم هم به رفتن فکر نمی‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها