کد خبر: ۹۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه جوابی برای فردی که به پدرش توهین می‌کند، ندارم، گفت: نمی‌خواهم کارهای این شخص را افشا کنم.

عیسی ساوه‌شمشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به مصاحبه ملی‌پوشان اسکی چمن علیه مسئولان فدراسیون از جمله حسین کلهر اظهار داشت: قربانعلی کلهر پدر حسین کلهر از قهرمانان سابق و مربی تیم ملی بود و از سال 1360 با فدراسیون اسکی همکاری داشت که دوستی‌های خوبی با وی داشتم. کلهر تا سال 80 ریاست پیست اسکی  دیزین و سرپرستی و مربیگری تیم ملی را برعهده داشت و حدود 8 سال رئیس کمیته اسکی چمن و سرپرست تیم ملی بود؛ وی فردی زحمتکش و پیشکسوت است و حسین کلهر که استاد دانشگاه است را تحویل جامعه اسکی داد.

وی با اشاره به اینکه قربانعلی کلهر زحمات زیادی را برای پیشرفت پسرش حسین از پایه تا قهرمانی و تحصیل وی متحمل شده است، ادامه داد: با پیشنهاد پدر حسین کلهر، دو دوره مسابقات جهانی اسکی چمن را برگزار کردیم که به دنبال آن پسرش، حسین مقام‌های دوم و سوم را کسب کرد و با وجود مصدومیت هم آمادگی خود را برای خدمت به تیم ملی اعلام کرد. با وجود این زحمات، حسین کلهر در مصاحبه اعلام می‌کند از فدراسیون نامردی دیدم.

* جوابی برای فردی که به پدرش توهین می‌کند ندارم

رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه فدراسیون متعلق به شخص من نیست، خاطرنشان کرد: پدر این فرد هم در فدراسیون فعالیت می‌کند. بنابراین من به فردی که به پدرش که برایش زحمات زیادی می‌کشد، توهین می‌کند چه جوابی باید به وی بدهم.

ساوه‌شمشکی تصریح کرد: در صورتی که حسین کلهر به شخص من توهین می‌کرد، ایرادی نمی‌گرفتم، اما فردی که به اعضای فدراسیون و مهم‌تر از آن به پدرش توهین می‌کند، جوابی برایش ندارم و از طرف وی از پدرش عذرخواهی می‌کنم.

* علیه من طومارهای زیادی نوشتند، اما پاسخی ندادم

وی افزود: خیلی‌ها طومار و بیانیه علیه من نوشتند، اما پاسخی به آنها ندادم، اما اگر فردی بخواهد به جمع فدراسیون توهین و اهانت کند، قابل بخشش نیست و این برایم گران تمام شد. بالاخره انسان جایز‌الخطاست.

رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه حسین کلهر به رئیس لیگ اسکی، رئیس کمیته فنی نیز حملات تندی داشته است، عنوان کرد: از من خواستند تا وی را به کمیته انضباطی بکشانیم، اما من مخالفت کردم و گفتم که کلهر استاد دانشگاه است و نباید حرمت‌ها شکسته شود.

* این آقا نمی‌داند سال گذشته عضو کدام باشگاه بوده است

ساوه‌شمشکی بیان کرد: این شخص حضور ذهن ندارد که سال گذشته عضو کدام باشگاه و تیم بوده است؟ وی در باشگاه فرامین تجارت بود و اصلاً عضو باشگاه مک ماکارون نبود. وی بنا به چه ادله‌ای اظهار کرده که پول خود را دریافت نکرده؟ باشگاه فرامین پول کلهر را پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: مسئولان باشگاه کهلر به من زنگ زدند و گفتند تمام و کمال پول کلهر پرداخت شده است و من از آنها عذرخواهی کردم. کلهر حتی حضور ذهن ندارد که سال گذشته عضو کدام تیم بوده است.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: تنها فدراسیونی هستیم که از باشگاه‌ها هزینه ورودی دریافت نمی‌کنیم و باشگاه‌ها به راحتی در لیگ شرکت می‌کنند و تنها ورزشکاران را با تجهیزات اسکی در لیگ شرکت می‌دهند و ما هم اعلام کردیم ورزشکارانی که عضو باشگاه نباشند و از باشگاهی حقوق دریافت نکند، به آنها کمک می‌کنیم.

* کارهای کلهر را افشا نمی‌کنم تا دانشجویانش حرمتش را نگه دارند

ساوه‌شمشکی اظهار داشت: پیش از اینکه حسین کلهر آن مصاحبه را انجام دهد، به رئیس کمیته اسکی چمن گفتم که حق و حقوق ملی‌پوشان را پرداخت کنید؛ در صورتی که بخواهم عملکرد و کارهای حسین کلهر را بازگو کنم، ممکن است دانشجویان این شخص، حرمت وی را نگه ندارند و تا همین‌جا بسنده می‌کنم.

وی گفت: می‌خواهم این شخص را نصیحت کنم که شما در حال پیشرفت هستید، فرد نباید هرچه از دهانش می‌آید، بگوید؛ من 30 سال معلم بودم و از سوی مؤسسه نسل آفتاب در بین 10 معلم برتر از من تجلیل شد که افتخار بزرگی برای من بود؛ بنابراین معتقدم نباید به خاطر یک خطای فرد، 10 عملکرد مثبت وی را زیر سؤال برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها