کد خبر: ۹۳۹۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
مالک باشگاه استیل آذین گفت: با مدیریت فعلی فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی خیلی سخت است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی با ضمن اظهار تاسف از شکست تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: نباید روزنه های امید را با حمله به کادر فنی و بازیکنان کور کنیم.

همه شاهد بودند که تیم ملی نسبت به بازی کره بهتر بودند ولی فوتبال چنین حوادثی را همیشه داشته است.اشکال کار در فدراسیون است. من توصیه می کنم کفاشیان و برخی آقایان که مسبب این شکست های پیاپی هستند به دلایلی که طی نامه ای قبل از بازی با کره بصورت محرمانه به آنها نوشتم و از روی دلسوزی، دوستی و نیتی پاک بود، جای خود را به مدیران ورزشی و دلسوزان واقعی فوتبال دهند.

وی افزود: بهتر است آقایانی که سعی و تلاش خود را که به اندازه وسع و توان خود انجام داده‌اند و کم توفیق بودند به این مردم احترام گذاشته و استعفا دهند تا فوتبال در کمال آرامش و همدلی مجموعه جدیدی را بر سر کار آورد.

مالک باشگاه استیل آذین گفت: ما افراد دلسوز و مدیر فوتبالی که در خانه نشسته اند، کم نداریم، از آنها می باید درخواست کنیم که به میدان بیایند و در این شرایط سخت به فوتبال کمک کنند زیرا مردم علاقه مند به فوتبال به ویژه جوانان این مرز و بوم هنوز امیدوارند با گرفتن سکان فوتبال این کشور توسط این افراد به حول و قوه الهی به جام جهانی صعود کنیم. با این مجموعه مدیریتی فعلی صعود خیلی سخت است.

وی در ادامه افزود: اگر همت کنیم، می‌توانیم با آرامش و همدلی و کنار گذاشتن منیت ها افراد مدیر و دلسوز را دعوت به کار کنیم تا انشاء الله فوتبال ایران در جایگاه بهتری قرار گیرد. امروز برای استعفا دادن و کناره گیری و آمدن مدیر مدبر فوتبالی دیر است. مطمئنم اگر گزینه مناسب تری به میان بیاید خود کفاشیان نیز به استعفا یا برکناری بطور قانونی و از طریق تشکیل مجمع فوق العاده و گرفتن رای کافی بطریقی که برای فوتبال کشورمان در مجامع بین المللی مشکلی ایجاد نشود، تن خواهد داد.

او خطاب به مسئولین هیات های فوتبال، مدیران باشگاهها و دیگر مسئولین افزود: ما در پیشگاه خدا و این مردم علاقه مند به فوتبال مسئولیم و بایستی جوابگو باشیم. ما خودمان بدون هیاهو و سر و صدا و جنجال و تعصب کورکورانه می‌توانیم مشکلات را در درون خانواده فوتبال حل و فصل و با تجدید قوا برای موفقیت و سر بلندی فوتبال کشورمان تلاش کنیم تا فوتبال ایران را در مجامع بین المللی زیر سوال نبرده و به چالش نکشانیم.

وی در پایان گفت‌: می توانیم از خدمات و تجربیات کفاشیان در بخش‌های دیگر ورزش به ویژه کمیته ملی المپیک استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها