کد خبر: ۹۳۹۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در نشست کمیته فوتسال فیفا، با پیشنهاد ما برای میزبانی جام جهانی فوتسال بانوان در دوره بعد موافقت شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص نشست کمیته فوتسال فیفا به میزبانی تایلند گفت: در این نشست گزارش کاملی از برگزاری مسابقات جام جهانی در بخش های مختلف، برنامه دور نهایی رقابت های جام جهانی و داوران قضاوت کننده در مرحله نیمه نهایی و  فینال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایران به همراه اسپانیا، برزیل و آرژانتین پیشنهاد برگزاری رقابت های جام جهانی فوتسال بانوان را دادند که کمیته فوتسال با آن موافقت کرده و مقرر شد تا در هیات رئیسه فیفا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه از پیشنهاد ایران برای برگزاری جام باشگاههای فوتسال جهان خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد برگزاری جام باشگاه های جهان را ارائه کردم که قرار شد تا این موضوع مورد ارزیابی و بررسی بیشتر قرار گیرد و پس از کارشناسی بر روی تمامی موارد، اقدامات لازم برای برگزاری آن صورت گیرد.

وی از درخواست میزبانی ایران به همراه 5 کشور دیگر برای رقابت های دور بعدی جام جهانی خبر داد و اظهار داشت: از آسیا ایران، از آمریکای جنوبی کلمبیا و پرتوریکو و از اروپا نیز کشورهای جمهوری چک، فرانسه و اسپانیا درخواست میزبانی رقابت های جام جهانی را دادند که مقرر شد در نشست آینده که بهمن ماه در زوریخ برگزار می شود، تصمیم گیری نهایی در این مورد گرفته شود.

کفاشیان در ادامه از ارائه گزارش کمیته های بازاریابی، مسابقات و کنترل دوپینگ خبر داد و عنوان کرد: بر اساس گزارش کمیته کنترل دوپینگ فیفا، حداقل از دو بازیکن هر تیم تست دوپینگ گرفته شده که هیچ نمونه ای، مثبت نبوده است. کمیته بازاریابی فیفا اعلام کرد که کشور میزبان تاکنون 500 هزار دلار بلیت فروخته اند.

وی در پایان درباره نشست بعدازظهر امروز خود با بلاتر گفت: در این نشست با بلاتر در خصوص اقدامات فدراسیون فوتبال و برنامه های توسعه ای آن صحبت خواهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال امشب به تهران باز خواهد گشت و دیدار فینال رقابت های جام جهانی که بین دو تیم اسپانیا و برزیل را نخواهد دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها