کد خبر: ۹۳۸۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
شبکه های مختلف سیما در شب اول محرم وهمزمان با آغازایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین(ع)اقدام به پخش تیزر تبلغاتی سریال" چک برگشتی" کردند.
به گزارش 598 به نقل از هم اندیشی ، این اقدام درحالی صورت می گیرد که سریال "چک برگشتی "یک سریال با مضمون طنز بوده و نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد وتفاوت محتوای آن از زمان پخش آن مشخص است.

عرضه این سریال در شبکه خانگی آن هم دقیقا هم زمان با آغاز ایام عزای حضرت سید الشهدا(ع)از سوی سروش سیما(وابسته به سازمان صداوسیما) و پخش تیزر تبلیغاتی آن از شبکه های سیما اقدامی سوال بر انگیز و ناامید کننده است.
 
این اقدام دوباره نشان از نگاه سطحی وسرمایه محورانه با هدف کسب سود و نا آشنایی سیما با ذائقه مردم ایران اسلامی است. چراکه اکثرمردم در این ایام باحضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها به اقامه عزای سید وسالارشهیدان می پردازند و انتشار این مفهوم متنقاض در جامعه جای سوال وتاسف فراوان دارد.

چراکه هم انتشار این سریال از سوی سروش سیما دراین ایام اقدام نامناسبی به نظر می رسد و می توانست بعد از ایام عزای حضرت سید الشهدا(ع) انجام شود.

و اقدام بدتر شبکه های سیما این است که، در پخش تیزرتبلیغاتی که مردم را به فضایی خلاف آنچه در جامعه باید در جریان باشد و در احادیث مختلف از سوی حضرات معصومین به آن سفارش شده است،فرا می خواند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها