کد خبر: ۹۳۷۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
عزت الرشق از سران جنبش حماس اعلام کرد:
همزمان با پاسخ دندان شکن گروه های مقاومت فلسطینی و موشک باران شهرک های صهیونیستی ترس و وحشت عجیبی در بین همپیمانان این رژیم منحوس به وجود آمده است. در همین خصوص عزت الرشق یکی از سران جنبش حماس شب گذشته اعلام کرد: برخی کشورهای غربی با جنبش حماس با هدف رسیدن به آتش بس با رژیم صهیونیستی تماس گرفتند.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با پاسخ دندان شکن گروه های مقاومت فلسطینی و موشک باران شهرک های صهیونیستی ترس و وحشت عجیبی در بین همپیمانان این رژیم منحوس به وجود آمده است.

در همین خصوص عزت الرشق یکی از سران جنبش حماس شب گذشته اعلام کرد: برخی کشورهای غربی با جنبش حماس با هدف رسیدن به آتش بس با رژیم صهیونیستی تماس گرفتند.



آسیا نیوز در این باره نوشت: این مسئول جنبش حماس در حالی در صفحه شخصی خود در فیسبوک از تماس مقامات و سران اروپایی با مقامات حماس برای دستیابی به آتش بس با رژیم صهیونیستی نوشت که آغاز کننده جنگ بین دو طرف خود اسرائیلی ها بودند.

اما در همان ساعات اولیه شروع تجاوزات بی امان صهیونیستها به سوی نوارغزه ، گروههای مقاومت با شلیک موشک های پی در پی به سوی شهرک نشینان و حتی قلب تل آویو همه معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زدند.

بنابراین در ادامه پاسخ کوبنده و قاطعانه مقاومت، صهیونیستها برای فرار از شکستی که در چند قدمی شان قرار گرفته است، از همپیمانان غربی و عربی خود بار دیگر بهره جستند و آنان را مامور برقراری آتش بس کردند.

به این ترتیب از همان آغاز جنگ مقامات غربی و حتی عربی مانند امیر قطر با سران حماس تماس هایی برقرار کردند و این جنبش را تهدید به قطع هرگونه همکاری و حمایت مالی برای بازسازی غزه که پیش از این توافقاتی در این مورد صورت گرفته بود، کردند.

اما به نظر می رسد هنوز این تهدیدات به ثمر ننشسته است چراکه "عزت الرشق" از ادامه این تماس ها خبر می دهد.

در این حال "اسماعیل هنیه" نخست وزیر منتخب فلسطین در سخنانی تلویزیونی بر ادامه مقاومت تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها