کد خبر: ۹۳۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

شبکه ایران-  به دنبال فراخوان از پیش شکست خورده ای که هفته گذشته برای حضور ضدانقلاب در خیابان ها صادر و با حمایت منافقین و ضدانقلاب و تبلیغات گسترده سایتها و شبکه های ماهواره ای وابسته به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همراه شد، رسانه های بیگانه و مخالف ایران عصر امروز به فضاسازی در این باره پرداختند.

این در حالی است که گزارش های میدانی خبرنگاران شبکه ایران از عادی بودن اوضاع و البته حضور نیروهای انتظامی و نیز گروه‌های مردمی حکایت دارد.

خبرنگاران ما پس از حضور در خیابان های مرکزی تهران که محل جوسازی های محافل بیگانه قرار گرفته است، گزارش دادند که تنها چند تجمع "چند نفره" که بیشتر به دلیل کنجکاوی برخی عابرین در یک نقطه "صدنفره" و در سه نقطه مشخص "چند ده نفره" شد ، در برخی خیابان ها انجام شده است.

همچنین بنابر گزارش خبرنگاران ما هم اکنون در برخی خیابانهای مرکزی شهر ترافیک سنگین برقرار است که عوامل راهنمایی رانندگی سعی در روان کردن آن دارند.

سایر منابع خبری هم گزارش هایی مشابه را منتشر کرده اند. برخی سایتهای اینترنتی در این باره گزارش دادند بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، چند تجمع پراکنده 10 تا 20 نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و خیابانهای مرکزی شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مامورین انتظامی متفرق شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
بسمه تعالی.....با توجه به خصلت و مشخصه و صفت های ذاتی و طبیعی و متاسفانه ساده لوحانه و بی بصیرتی ها و.....ی تهرانی ها(>>اکثریت آنها>همگی نشان از عمق انحراف و انحطاط آنان با این همه روشنگری و بصیرت دهی داردکه با فطرت آنهاهمسو است وکارهای بسیارضد ارزشی ای که از مردمان این خطه و دیار دیده ایم در همه مسایل ازجمله سیاسی و مذهبی و فرهنگی و ورزشی و....و تحرکات بدون دلیل و غیر عقلانی آنها در ایجاد التهاب و اغتشاش و آشوب در کشور و خوش رقصی های فراوان برای دشمنان قسم خورده ی ایران عزیز یعنی آمریکا و اسراییل و انگلیس و ....و با توجه به آیات و روایات ذکرشده که من دیدم در رابطه با تهران و ابتذال و فساد موجود در آن در زمان آخرالزمان >>>حکیمانه و بصیرانه و عقلانی و منطقی و در یک کلام انقلابی و اسلامی به نظر می رسد که مرکز و پایتخت و قلب تپنده و جهنده و کوبنده این انقلاب بزرگ جایی متناسب با ابعاد این انقلاب باشد که می توان شهر بسیار زیبا و مذهبی و ولایی و اسلامی و قرآنی مشهد و مخصوصا قم را نام برد که در طول تاریخ عظمت و بزرگی و وفاداری خود به آرمان های بلند انقلاب و اسلام را نشان داده است......من شک ندارم که این اقدام فاخر و متعالی(در صورت اجراشدن)باعث هرچه شکوفاتر شدن و پربارتر شدن این انقلاب و نظام و اسلام و اهداف و آرمان های نابمان خواهد شد و یک گام و پرش و جهش عظیم به سمت پیشرفت سریع و عظیم و توجهات خداوند قادر و دانا و توانا و آقا امام زمان (عج)خواهد شدو کشور و بقای آن را ضمانت خواهد کردو حکومت و نظام اسلامی ایرانی نابمان رابه کامل ترین نوع ممکن خواهد رساند .......من ایمان نه یقین دارم..........به خدا این یک طرح الهی و صد در صد اسلامی و در راستای تحقق آرمان والای نظام یعنی دادن پرچم اسلام ناب به آقا امام زمان (عج)خواهد بود>>>>>بسیار و بسیار در این مورد پیگیری و تفکر کنید...........والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
من متوجه متن نشدم !اين يك مقاله است بدون رعايت نكات دستوري ؟
منطقي كه شما ان را پاك و مطهر مي ناميد به شما اجازه مي دهد مردم را خاموش كنيد و انها را رقاص بناميد ؟
ايا اين درست است كه هر بلايي به نام دولت مذهبي بر سر مردم بياورند بايد تا ابد بدون پاسخ بماند ؟به خاطر اينكه تو خود را نزديكتر به مذهب مي يابي ؟مردم نگران همين موضوع هستند انها هم مي گويند ...سعي شما در حذف مردم خود مشكوك است . اين يك رفتار خدا جوي نيست !در برخورد امنيتي هيچ سعادتي وجود ندارد .
فطرت انسان نياز به ازادي استحتي دين هم لطمه مي خورد در محيط بسته .امروز اين ترديد وجود دارد كه به خاطر قدرت و مسايل مالي عدهاي از مواضع مذهبي دفاع مي كنند .و اين واقعا به زيان دين است .
نمي تواني مردم را فاسد بخواني و انها را دعوت به بصيرتي بكني كه يك طرف ان خاموش شدن ابدي است و طرف ديگر برتري جويي و تسلط امثال خودت .
من شخصا قبول ندارم كه ديد مذهبي بتواند انصاف و اخلاق را كنار بگذارد و مردم عزيز ايران را جز بدترين انسانها بشمارد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
بااین کارها فقط وضع مملکت بدتر میشود که به نفع هیچ کس نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها