کد خبر: ۹۳۷۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

بر طبق نظر برخی کارشناسان حدود 50 میلیون ایرانی در تظاهرات امسال 22 بهمن شرکت کرده اند و در این میان مردم شیعه و سنی استان نیز با حضور باشکوه خود در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر را خلق کردند.

به گزارش زاهدان پرس این در حالیست که مولوی عبدالحمید در این مراسم حضور نیافت و ترجیح داد که همچنان قدم در مسیر رضایت دشمنان مردم ایران و انقلاب اسلامی بردارد.

مولوی عبدالحمید که از وی اصلاح طلبان افراطی و فتنه گران سبز به عنوان مهره ای حرف گوش کن و مطیع یاد می کنند نیز از جمله افرادی بود که همانند سران فتنه ترجیح داد 22 بهمن را در خانه بماند و توفیق حضور در مراسم انقلابی و الهی 22 بهمن را پیدا نکند.

اما در این میان حضور هزاران سیستانی و بلوچستانی در این راهپیمایی نشان داد که گرچه غائب بودن برخی  افراد نامدار در راهپیمایی 22 بهمن مورد علاقه دشمنانان مردم ایران می باشد ولی  هیچگونه اثری بر مردم  استان نگذاشته  است.

حضور گسترده مردم شیعه و سنی استان نشان داد که مولوی عبدالحمید تنها یک غائب کوچک محسوب می شود که آمدن و نیامدنش برای بسیاری از مردم تاثیری نخواهد داشت.

در همین حال بر پایه گزارش ایرنا ، نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان در خصوص علت فقدان حضور برخي افراد سرشناس استان در راهپيمايي، گفت: هركس كه خودش را وابسته به اين كشور و نظام اسلامي مي داند تكليف شرعي دارد كه در راهپيمايي و صحنه هاي انقلاب حضور داشته باشد.

آيت الله 'عباسعلي سليماني' در گفت و گوي مطبوعاتي و راديو تلويزيوني در پاسخ به سووال يكي از خبرنگاران در اين خصوص، افزود: ما كاري به مساله مكتب، دين و مذهب كسي نداريم، همه ما در كشور ايران زندگي مي كنيم و بايد به روزهاي تاريخي و قوانين و مقررات كشور خودمان احترام بگذاريم.

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان ادامه داد: كساني كه به مليت خود پايبند نباشند، ايراني نيستند و احتمالا شناسنامه قلابي گرفته و به نام ايراني خود را قلمداد مي كنند كه بايد در اين مورد تجديد نظر شود.

امام جمعه زاهدان گفت: اگر كسي ايراني باشد و اوراق ايراني داشته باشد قطعا غيرت هم دارد كه در روزهاي حساس متعلق به نظام و كشور براي خود تكليف بداند و در صحنه حضور داشته باشد.

امام جمعه زاهدان گفت: شايد برخي از بزرگان بر اين باورند كه بايد آنان را براي شركت در راهپيمايي دعوت كرد، در حالي كه ايام الله 22 بهمن و روز قدس متعلق به شخص خاصي نيست و متولي اين روزها خود مردم هستند.

آيت الله سليماني افزود: كساني كه علاقه مند به اين انقلاب هستند تكليف شرعي شان دارند كه در صحنه هاي انقلاب حضور داشته باشند با اين وجود به رسم ادب از عموم مردم براي حضور در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي دعوت به عمل آمده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
به نضر من شیخ السلام کار خیلی خوبی کردند که شرکت نکرد ما به موضع ایشان احترام میگذاریم و همواره از ایشان پیروی میکنیم شما نمیدانید که در استان ما چه خبر است محکم به صندلی تان چسبیده اید و سرتون رامثل کبک داخل برف کردید مرگ بر ظالم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
احتمالا از سر ترس بوده خیلی بهش خرده نگیرید
این روزا سوراخ موش قیمت طلا داره!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
شیخ السلام کدوم خریه!!!!!!!!!!!!
منظورت همون وهابیه عمله انگلیسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از خودش اراده نداره هر چی مفتیای خنگ عربستان بگن همون کارو میکنه کسی که از خودش هیچی نداره چطوری میتونه ولیتون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها