کد خبر: ۹۳۶۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حسن حمیدزاده پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای حاجیب محله نکا اظهار داشت: ما جنگ را به فرصت تبدیل کردیم، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم، جنگ نرم دشمن را به فرصت تبدیل کردیم و روز به روز آب‌دیده‌تر شدیم و دشمنانمان خوار و رسواتر از گذشته شدند.

وی افزود: ملت ما با دارا بودن ولایت فقیه اکنون در اوج قدرت جهانی است و ملل مختلف مظلوم جهان در آفریقا، آمریکای لاتین و... چشم به نظام و رهبری ما دوخته است.

حمیدزاده ادامه داد: دشمنان ما مرزی جز عدول از تمام ارزش‌های دینی و مکتبی نمی‌شناسند و ما باید بدانیم که دین در موجودیت ما تعریف شده و یکی از مولفه‌های موجودیت ماست که بدون دین نمی‌توانیم باشیم.

وی افزود: ملت ما با اطاعت‌پذیری از رهبری و ولی فقیه بر تمام نقشه‌ها و ترفندهای مختلف دشمن نائل آمده‌اند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دموکراسی در کشور ما قابل مقایسه با هیچ جای دنیا نیست.

حمیدزاده اظهار کرد: روزی بیش از 30 موشک به ما شلیک می‌شد و ما توان حتی یک پاسخ را نداشتیم و اکنون سامانه دفاعی ما در اوج است که بیانگر بالندگی همه جانبه فرزندان این مرز و بوم است.

وی گفت: اکنون سامانه دفاعی ما در اوج قدرت است و هیچ سلاح پیشرفته‌ای در دنیا وجود ندارد که دانشمندان ما به آن دست نیافته باشند.

این مشاور امور سیاسی ادامه داد: چرخه سوخت اکنون در دستان ماست و ایران با بالندگی تمام هسته‌ای، ماهواره‌ای و فضایی شد و در تولید و انجماد سلول‌های جنینی انسان حرف اول را می‌زند که این همه بیانگر اقتدار نظام و تلاش همه جانبه ملت است.

حمیدزاده یادآور شد: بعد از فتنه 88 دشمنان ما تلاش زیادی کردند که سناریوی چند دستگی در کشور را به نحوی احیا کنند؛ آن‌ها قصد دارند تا بزرگ‌ترین فرصت نمایش مردم‌سالاری دینی در کشور را مخدوش کنند.

معاون سابق پارلمانی ستاد‌ کل نیروهای مسلح ادامه داد: اکنون دشمن با تحریم‌های مختلف علیه ایران وارد جنگ شده است، در حالی که تحریم‌های مختلف از سوی غرب را باعث پیشرفت مردم ایران در تمام سطوح است.

وی گفت: اکنون دین ما در معرض خطر و تهدید است و باید در این جنگ نرم دشمن، از ارزش‌های دینی و اعتقادی خود پاسداری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها