کد خبر: ۹۳۶۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۲۵ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حمله به نوار غزه شکستی دیگر را برای رژیم‌صهیونیستی تحمیل خواهد کرد، گفت: موشک‌های حماس با مقداری دقت می‌تواند مناطق حساس تل‌آویو را هدف قرار دهد.

محمد کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: رژیم صهیونیستی با حمله همه‌جانبه خود به رژیم صهیونیستی تلاش دارد شکست‌ صهیونیست‌ها و آمریکا در سوریه را جبران کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرات حمله زمینی به نوار غزه را نخواهد داشت، افزود: مردم غزه با قدرت تمام از آب و خاک و خود دفاع خواهد کرد؛ در گذشته که گذرگاه رفح بسته و مردم غزه در محاصره بودند، مردم غزه در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت کردند و اما اکنون گذرگاه رفح باز است و مردم مصر نیز مردم فلسطین را همراهی خواهند کرد.

کوثری با بیان اینکه تردیدی نداریم که رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه شکست خواهد خورد، گفت:حماس از توان موشکی بالایی برخوردار است و اگر لازم باشد می‌تواند تمام سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کند. موشک‌های که در اکنون در اختیار حماس است با مقداری دقت می‌تواند مناطق حساس تل‌آویو و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی را منهدم کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مسلمانان جهان برای دفاع از ملت مسلمان فلسطین باید یکپارچه عمل کنند، گفت: موضع‌ دولت مصر در حمایت از مسلمانان فلسطین قابل تقدیر است چرا که مردم مصر نیز چنین انتظاری از دولت خود دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها