کد خبر: ۹۳۶۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۱
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که از ماموریتی که هیئت مدیره و پروین به من داده بودند، روسفید بیرون آمدم.

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از مراسم آشتی کریمی و ژوزه اظهار داشت: طبق تصمیم هیئت مدیره من و علی پروین ماموریت داشتیم تا کریمی را به پرسپولیس برگردانیم.

چند روز قبل پروین به من گفت که این کار را به تو می‌سپارم که من با اجازه ایشان ماجرا را تمام کردم.

وی ادامه داد: ابتدا در جلسه‌ای با کریمی تمام حرفها را مطرح کردم و پس از اینکه صحبت‌های او را شنیدم به دیدار ژوزه رفتم و در مرحله پایانی نیز در جلسه‌ای سه نفره شرکت کردیم که خوشخبتانه مشکلات ختم به خیر شد.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در جلسه امروز این بود که ژوزه و کریمی به هیچ عنوان به مشکلات گذشته خود ورود نکردند و همه چیز را به فراموشی سپردند.

وی افزود:این کار دو عزیز نشان داد که آنها عاشقانه دوست دارند پرسپولیس نتیجه بگیرد.

نژادفلاح گفت:پس از اینکه همه چیز در اتاق‌های دربسته تمام شد به اتفاق کریمی و ژوزه به جمع بازیکنان رفتیم و در آنجا حتی ژوزه به کریمی مانند تک تک بازیکنان خیرمقدم گفت. کریمی به خانه خودش برگشته و مبارک هواداران باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولریس تاکید کرد: هدف ما این است که پرسپولیس با این اتفاق‌ها به جایگاه اصلی خود برسد.

وی ادامه داد:در کوچه و خیابان وقتی هواداران اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را می‌دیدند همه از کریمی می‌پرسیدند جا دارد تشکر ویژه‌ای از رویانیان داشته باشم که بی‌نهایت در این موضوع حرفه‌ای برخورد کرد.البته افرادی دیگر مانند سرپرست تیم و رسانه‌ها هم تلاش کردند تا موضوع کریمی تمام شود.

نژادفلاح در پایان یادآور شد: در روزهایی که متاسفانه فضای خوبی در فوتبال ما حکمفرما نیست این اتفاق با ارزشی برای باشگاه پرسپولیس بود. ای کاش علی کریمی در بازی برابر ازبکستان حضور داشت تا آن وقت با کمک سایر ملی‌پوشان حداقل به ازبکها نمی‌باختیم. باخت بسیار تلخی بود اما انشاءالله دعا می‌کنم که با بردهای شیرین دیگر این باخت فراموش شود. من امیدوار هستم که فوتبال ما به خاطر علاقه‌مندان بی‌شماری که در سرما و گرما نشان دادند عاشق پرسپولیسند و در دنیا تک هستند به نتایج بهتری برسد چون حیف است قدر این سرمایه‌ها را ندانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها