کد خبر: ۹۳۵۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۱
علیرضا کریمی در مورد حمله دوباره رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ 33 روزه و 22 روزه، بار دیگر اشتباه استراتژیکی را در حمله به خط مقاومت مرتکب شد.

علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در مورد حمله دوباره رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ 33 روزه و 22 روزه، بار دیگر اشتباه استراتژیکی را در حمله به خط مقاومت مرتکب شد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه خط مقاومت در غزه، نسبت به جنگ 22 روزه قوی‌تر است، تصریح کرد: حماس و بالاخص عزالدین‌قسام با توکل به خدا و پشتکاری که دارند، ضربه محکم‌تری به رژیم صهیونیستی خواهند زد.

کریمی از سکوت مجامع بین‌المللی در قضیه حمله رژیم صهیونیستی به غزه انتقاد کرد و گفت: مجامع بین‌المللی که برای یک زندانی در یک کشور بیانیه صادر می‌کنند، چرا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده‌اند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه جنبش دانشجویی در مقابل حمله رژیم صهیونیستی مشابه سال 87 عمل خواهد کرد، اظهار داشت: بار دیگر جنبش دانشجویی با فعالیت‌های خود افکار عمومی را بیدار خواهد کرد و این بار طشت رسوایی اسرائیل را محکم‌تر از بام به زمین می‌کوبد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها