کد خبر: ۹۳۳۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید.
مشرق، خبرنگار این پایگاه خبری در فلسطین اشغالی اعلام کرد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی "احمد الجعبری"، فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در نوار غزه را هدف قرار داده و ترور کردند.

وی در این حمله موشکي که به خودرویش اصابت کرده، به شهادت رسیده و یکی از همراهان وی نیز شهید شده است.

دکتر "اشرف القدرة" از پزشکان بيمارستان عمومي غزه در گفت‌وگو با فلسطين‌آنلاين گفت: پيکر الجعبري به صورت تکه‌هاي جدا جدا به بيمارستان رسيد.

این ترور زمانی رخ داد که هواپیماهای صهیونیست یک موشک را به سوی خودرویی که وی در خیابان خدمات عمومی در مرکز غزه تردد داشت شلیک کردند و وی در این عملیات به شهادت رسید.

سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی وی را رئیس ستاد ارتش حماس معرفی می‌کردند و او را در رأس لیست ترور خود قرار داد بودند.

الجعبری متولد سال 1960 ميلادي از ساکنان حی الشجاعیه واقع در شرق غزه بود، او مدرک کارشناسي خود را در تاریخ از دانشگاه اسلامی دریافت کرده و از سال 2006 ميلادي نیز درگیر پرونده گلعاد شالیت بود.

الجعبری سومین فرمانده شورای نظامی حماس است که تاکنون از سوی اسرائیلی‌ها ترور شده است.  صهیونیست‌ها پیش از وی "صلاح شحادة" را در سال 2002 ميلادي ترور کرده بودند و در ترور "محمد الضیف" در سال 2003 ميلادي ناکام ماندند و وی در این حمله تروریستی مجروح شد.

وی بارها از سوی صهیونیست‌ها هدف قرار گرفته بود که در این تروها فرزند وی محمد و برادرش و سه نفر از نزدیکانش به شهادت رسیده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها