کد خبر: ۹۳۳۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۴ آبان ۱۳۹۱

نماینده سنقر با بیان اینکه هیئت رئیسه علیرغم انصراف پیش از اعلام وصول، نام او را در لیست امضا کنندگان طرح سؤال قرار داده است، گفت که این طرح وجاهت قانونی ندارد.

محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: بنده که از امضا کنندگان طرح سؤال از رئیس جمهور بودم امضای خود را پیش از اعلام وصول پس گرفتم اما هیئت رئیسه به این موضوع اعتنایی نکرد.
 
وی با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس جمهور در شرایط کنونی به مصلحت کشور نیست، افزود: اکنون که ما شاهد حرکت به سمت ثبات در حوزه‌های مهم اقتصادی هستیم هیچ دلیلی برای تنش و درگیری با دولت وجود ندارد؛ مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند مشکلات آنها را حل کند و طرح سؤال از رئیس جمهور در شرایط کنونی قطعا به مشکلات مردم اضافه خواهد کرد.
 
نماینده مردم سنقر با بیان اینکه دلسوزان انقلاب ونظام باید شرایط کشور را درک کنند، و از هر اقدامی که موجب تفرفه واختلاف می شود پرهیز کنند، اظهار داشت: طرح سؤال از رئیس جمهور وجاهت قانونی ندارد چرا که آئین‌نامه اجازه نمی‌دهد طرح سؤال با 71 امضای واقعی در صحن علنی مطرح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها