کد خبر: ۹۲۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: عدم حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی مقابل ازبکستان مشکل‌ساز می‌شود.

جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل مقابل ازبکستان عنوان کرد: برای هموار شدن راه صعود تیم ملی بازی حیاتی برابر ازبکستان در پیش داریم. ازبکستان در این دیدار با 2 حالت در میدان حاضر می‌شود. اول اینکه آنها می‌خواهند بازنده نباشند و دوم اینکه روی اشتباهات خط دفاعی ما، نگاهی به ضد حملات دارند تا از این طریق بتوانند گلزنی کنند.

وی افزود: بازی بسیار سختی است، فوتبال قابل پیش بینی نیست شاید در نیمه اول بتوانیم گلزنی کنیم و پس از جلو آمدن آنها گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و این امکان وجود دارد که در همان دقایق ابتدایی دروازه ما باز شود.

زرینچه در مورد سبک بازی ازبکستان خاطرنشان کرد: هر تیمی سبک خودش را دارد. ازبکستان از نظر فیزیکی بسیار خوب کار می‌کند و لژیونرهای آماده‌ای در این تیم حضور دارند. این تیم انگیزه زیادی دارد تا شکست در دور رفت را جبران کند باید بازی حریف را کنترل کنیم و بتوانیم از فشار و سرعت زیاد ازبکستانی‌های خارج شویم.

وی در مورد حضور 5 بازیکن غایب ازبکستان در دور رفت تصریح کرد: ما در کشور خودمان و مقابل دیدگان 100 هزار نفر به میدان می‌رویم، هواداران باید تا دقیقه 90 تیم ملی را تشویق کنند و اگر گل زود هنگامی دریافت کردیم نباید ناامید شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد محرومیت کی‌روش از نشستن روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: این مسئله قطعا کمی برای ما مشکل ساز می‌‌شود اگر خود کی‌روش لب خط حضور داشت مطمئنا تیم ملی نظم و انضباط فنی را بیشتر رعایت می‌کرد. انشاالله از این اتفاق متضرر نشویم و با نبودن کی‌روش هم در پایان نتیجه خوبی کسب کنیم.

زرینچه در مورد حذف تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا و عدم راهیابی به جام جهانی یادآور شد: بی‌تجربگی کادر فنی جوانان باعث رقم خوردن این اتفاق شد. در بازی‌های حذفی معمولا تیم‌ها وقتی عقب می‌افتند به صورت انتحاری بازی می‌کنند چرا که باخت دو بر یک با 4 بر یک تفاوتی نمی‌کند. تیم ملی در بازی با کره جنوبی چنین ریسکی کرد اما متحمل باخت شد. در مجموع آدم‌های قوی‌تری را داشتیم که می‌توانستند روی نیمکت تیم حضور یابند. انشاالله در آینده تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها