کد خبر: ۹۲۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
دکترستوده درباره وضعیت میداوودی که او هم در بازی روز یکشنبه آسیب دید گفت:میداوودی مشکل عمده ای ندارد و می تواند استقلال را همراهی کند
مجتبی جباری
ok
سایت گل - در تمرین عصر دوشنبه استقلال پسر قلعه نوعی هم همراه سایرین تمرین کرد.

به گزارش گل به نقل از  اوج نیوز،در تمرین امروز استقلال که ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد،محمد هوتن پسرسرمربی استقلال نیز با لباس ورزشی به محل تمرین آمد و همراه بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هنگامی که قلعه نویی وارد زمین چمن شد مجتبی جباری را کنار کشید و برای دقایقی با او به صحبت پرداخت. صحبت‌های شماره 8 تیم استقلال و سرمربی این تیم در گوشه‌ای از زمین 10 دقیقه به طول انجامید.


*فابیو جان واریو ، کیانوش رحمتی،سیاوش اکبرپور و ملی پوشان از غایبان تمرین بودند.

*حنیف عمران زاده با لباس شخصی  در کمپ حاضر شد و نزد ماساژور تیم رفت .وی پس از ماساژ نظاره گر تمرین بود.

*پس از تمرینان گروهی علی حمودی و میداودی در قالب یک تیم و امیر حسین صادقی و میثم حسینی در تیمی دیگر به بازی سپک تاکرا پرداختند.در این بین کادر فنی استقلال نیز در حال بازی سپک تاکرا بودند.

*با توجه به اینکه امروز استقلال تمرینات پر فشاری را انجام داد و امیر حسین صادقی در بازی با فجر مصدوم شده بود اما امروز در تمام مراحل تمرینی حاضر شد.

*دکتر کاوه ستوده درباره وضعیت امیر حسین صادقی که در بازی دوستانه استقلال مقابل فجرآسیب دید اظهار داشت:صادقی به دلیل ضربه ای که به مچ پایش خورد،فعلا فیزیوتراپی می کند و پس از چند جلسه می توان درباره آن نظر داد.ستوده درباره وضعیت میداوودی که او هم در بازی روز یکشنبه آسیب دید گفت:میداوودی مشکل عمده ای ندارد و می تواند استقلال را همراهی کند.

*. مجتبی جباری به صورت اختصاصی زیر نظر بدنساز تیم تمرین کرد.او و حاج قاسم با هم در کنار زمین کمپ دویدند.

*امین منوچهری که ازناحیه مچ پا احساس ناراحتی می‌کرد، پس از 30 دقیقه تمرین راهی کلینیک دکتر نوروزی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها