کد خبر: ۹۲۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
ضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت: فراکسیون رهروان ولایت از مخالفان طرح سؤال از رئیس‌جمهور خواسته تا از ایجاد هر گونه تنش در مورد طرح سؤال از رئیس‌جمهور پرهیز کنند و اگر پیشنهادی برای بهتر برگزار کردن جلسه سؤال از رئیس‌جمهور دارند،ارائه دهند.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت امروز صبح تشکیل جلسه داد و در این جلسه موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور مورد بحث قرار گرفت و اعضای فراکسیون در ادامه جلسه نیز به بررسی مسائل داخلی فراکسیون پرداختند.

وی با بیان اینکه فراکسیون رهروان ولایت به صورت رسمی از سؤال از رئیس‌جمهور حمایت نکرده است افزود: فراکسیون رهروان ولایت از سؤال‌کنندگان می‌خواهد تا در فضایی آرام سؤال خود از رئیس‌جمهور را مطرح کنند و توجه آنان به موضوع سؤال معطوف باشد و از پرداختن به مسائل دیگر خودداری کنند و دولت نیز در فضایی آرام به سؤالات پاسخ دهد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: فراکسیون رهروان ولایت همچنین به مخالفان طرح سؤال از رئیس‌جمهور توصیه می‌کند تا از ایجاد هر گونه تنش پرهیز کنند و اگر پیشنهادی در این راستا دارند سعی کنند تا این پیشنهادات در راستای کمک به برگزاری هر چه بهتر جلسه سؤال از رئیس‌جمهور باشد تا اینکه به ایجاد حواشی کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها