کد خبر: ۹۲۷۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
خزعلی معلوم نیست چه خورده که توانسته ۸ روز اعتصاب غذا کند
دانشمندان هر چه زحمت کشیدند، به نتیجه ای نرسیدند! اما این روزها یک فردی پیدا شده است که توانسته به کشفی بزرگ برسد. مهدی خزعلی معلوم نیست چه خورده که توانسته 8 روز اعتصاب غذا کند و هیچ چیزی اش هم نشود!
سرویس طنز بولتن نیوز؛ پیش از این دانشمندان تحقیقات بسیاری انجام داده بودند در مورد اینکه چطور می شود ماده ای تولید کرد که یک نفر بخورد و مدت زمان زیادی را بدون خوردن و آشامیدن زنده بماند. این تحقیقات بیشتر برای فضانوردان صورت می گرفت، زیرا فضانوردان که نمی توانستند در فاصله مسافرت بین زمین تا ماه یا مریخ هی آشپزی کنند و برای خودشان غذا تهیه کنند!

دانشمندان هر چه زحمت کشیدند، به نتیجه ای نرسیدند! اما این روزها یک فردی پیدا شده است که توانسته به کشفی بزرگ برسد. مهدی خزعلی معلوم نیست چه خورده که توانسته 8 روز اعتصاب غذا کند و هیچ چیزی اش هم نشود!

شنیده می شود در حال حاضر دانشمندان فضایی فرت و فرت با خزعلی تماس می گیرند تا به آنها رمز موفقیتش را بگوید! و برایشان توضیح بدهد که چطور 8 روز اعتصاب کرده اما نه گشته شده و نه تشنه!

@@@

وقتی میت رامنی 24 می بیند!

انتخابات امریکا هم برگزار شد و 50درصد مردم این کشور در این انتخابات شرکت نکردند! در این انتخابات مردم امریکا این آزادی را داشتند تا میان خل و خل تر؛ گزینه مناسبشان را انتخاب کنند!

البته بیش از پنجاه درصد افرادی که در انتخابات شرکت کردند نیز هدفشان فقط این بود که مملکتشان دست دیوانه ای مثل میت رامنی نیفتد؛ میت رامنی صبح تا شب "سریال 24" را می بیند و واقعا دروغ خودشان را هم باور کرده بود و خیال می کرد ایران می خواهد بمب اتمش را وارد خاک امریکا کند!

شکست در این انتخابات درس خوبی برای میت رامنی بود که متوجه شود برای رای آوردن تنها مشاهده فیلم و سریال و لابی با صهیونیست ها کافی نیست!

@@@

هواداران اصطلاح طلب ها در کهکشان راه شیری!

این روزها وقتی برخی خبرها را می خوانیم ترجیح می دهیم موضع سکوت پیشه کنیم!

چندی پیش زیباکلام گفت خاتمی 20 میلیون رای دارد! چند روز بعدش موسوی لاری گفت اصلاح طلب ها 65درصد رای دارند! و ما که فکمان افتاده و چشمهایمان از تعجب گرد شده بود این خبر را از قول رسول منتجب‌نیا خواندیم: «التماس نمی‌کنیم چون 50 میلیون طرفدار داریم!»

احتمال می دهیم اگر همین طور پیش برود اصلاح طلب ها مدعی شوند بیش از هشتاد نود میلیون رای و طرفدار دارند! البته هنوز کشف نکرده ایم منظور آنها از این تعداد رای در داخل کشور است یا داخل کره مریخ یا جایی خارج از کهکشان راه شیری!

رها ابریشمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها