کد خبر: ۹۲۶۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
هنوز تست‌هاي پزشکي‌ روي آپیا انجام نشده و آپيا تنها با پرسپوليس تمرين کرده و با ژوزه خيلي کوتاه حرف زده است.

جام ورزشی؛ روزهاي پرحاشيه استفان آپيا، نيامده شروع شد. باشگاه فنرباغچه اعلام کرد‌ اين بازيکن آسم دارد تا پرسپوليسي‌ها نگران شوند. در کنار اين، شايعات زيادي نيز درباره خراب بودن پاي او در ميان است.


ولي آپيا، تمام اين شايعات را رد مي‌کند. او مي‌گويد در ترکيه براي اولين بار اسپري آسم استفاده کرده است. او توضيح مي‌دهد‌ که به اشتباه پزشکان ترک اين داور را برايش تجويز کرده‌اند؛ دارويي که مدتي پس از استفاده‌اش، دچار مشکل شد: «بله، برايم اشتباه تجويز کرده بودند. يک شب خوابيده بودم اما در خواب احساس کردم پايم درد مي‌کند. بيدار شدم و ديدم تمام رگه‌هاي پايم بيرون زده. متورم شده بودند. به مربي فنرباغچه گفتم مشکلي برايم پيش آمده. بايد به يک پزشک خوب مراجعه کنم. از ترکيه به ايتاليا رفتم و پزشکي که از من تست گرفت، گفت چرا اسپري آسم مصرف مي‌کردي؟ تو آسم نداري و به اشتباه اين دارو برايت تجويز شده است.»


آپيا به اين ترتيب شايعه داشتن نفس تنگي را رد مي‌کند و مي‌گويد، هرگز به خاطر حرف‌هايي که پشت سرش زده‌اند، مسئولان فنرباغچه را نمي‌بخشد: «هيچ‌وقت، حتي اگر يک روز همه چيز براي بازگشتم به فنرباغچه مهيا باشد، ديگر به آن تيم برنمي‌گردم. فنرباغچه براي من تمام شده است.»


شايعه خراب بودن پاي آپيا نيز سريعا از طرف او رد مي‌شود. اين بازيکن مي‌گويد، کوچک‌ترين مصدوميتي ندارد: «من تا به حال تنها يک بار جراحي کرده‌ام و آن نيز مربوط به دوراني است که در همين فنرباغچه بازي مي‌کردم. بعد از آن ديگر هيچ‌وقت مصدوم نشدم. الان هم کاملا آماده هستم.»


* قرارداد 420 ميليوني
اما قرارداد آپيا و پرسپوليس هنوز امضا نشده است. مسئولان پرسپوليس نگراني‌هاي خاصي در اين زمينه دارند. شايعات کار خود را کرده و آن‌ها از سلامتي جسماني اين بازيکن مطمئن نيستند. هنوز تست‌هاي پزشکي‌ روي او انجام نشده و آپيا تنها با پرسپوليس تمرين کرده و با ژوزه خيلي کوتاه حرف زده است.


اين بازيکن دوست دارد در پرسپوليس بازي کند ولي هنوز قرارداد‌ش نهايي نشده است. اوگنه نويچ مدير‌برنامه‌هاي خارجي اين بازيکن وقتي با سوالي درباره زمان عقد قرارداد روبه‌رو مي‌شود، مي‌گويد: «اصلا از من و استفان نخواهيد که در اين باره حرف بزنيم. ما پاسخي به اين سوال نمي‌دهيم.»


اما شنيده‌هاي موثق از داخل باشگاه پرسپوليس حکايت از آن دارد که رقم قرارداد اين بازيکن براي نيم فصل بالاست. رويانيان قصد دارد پول او را از طريق دلارهايي بدهد که براي باشگاه جمع کرده و در حسابشان موجود است. در واقع، قرارداد آپيا با دلار ‌1226 توماني پرداخت خواهد شد. شنيده‌هاي موثق حکايت از آن دارد که دريافتي آپيا با اين دلار ‌420 ميليون تومان براي نيم فصل خواهد بود مگر اين‌که وضعيت تغيير کند و آن‌ها بخواهند با دلار‌2500 توماني پول اين بازيکن را بدهند.


* آپيا: چقدر ستاره داريم‌
استفان آپيا شنبه شب در اردوي تيم ملي با چند بازيکن پرسپوليس روبه‌رو شد. او که در لابي حضور داشت، بعد از ديدن ماهيني و نوري گفت: «اوه ما چقدر بازيکن خوب در تيم‌مان داريم.»


آپيا اضافه کرد: «من به تمرين تيم‌ رفتم و ديدم کلي بازيکن خوب در تيم هست ولي الان متوجه شدم که چند بازيکن پرسپوليس هم در تيم ملي بازي مي‌کنند. پس ما کلي ستاره در تيم‌مان داريم.» او وقتي با ماهيني خوش و بش مي‌کرد، گفت: «به زودي در تمرين همديگر را مي‌بينيم.»


* نکو با آپيا عکس نگرفت‌
آپيا يک برخورد کوچک هم با جواد نکونام داشت. وقتي عکاس‌ها از کاپيتان تيم ملي خواستند که با اين بازيکن عکس يادگاري بگيرد، نکو گفت: «الان شرايط خوبي براي عکس گرفتن نيست. ما قبلا همديگر را ديده‌ايم و خوش و‌بش کرده‌ايم. ان‌شاءا... در زمان خوبي با هم عکس مي‌گيريم.» وقتي به جواد گفتند که او در مصاحبه‌هاي مختلف براي استقلال کمي کري خوانده و گفته که در داربي گل مي‌زند، به شوخي گفت: «حالا قبل از داربي مي‌توانيم درباره‌اش حرف بزنيم. کري‌خواني که هميشه هست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها