کد خبر: ۹۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: عده‌ای در داخل و خارج از استان با ایجاد فتنه باعث جدایی پیروانی شدند که اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.

مهدی فاضل فکور در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص جدایی غلامحسین پیروانی از تیم ابومسلم اظهار کرد: غلامحسین پیروانی خواستار جدایی از تیم بود و به صورت توافقی از ما جدا شد.

وی در خصوص علت جدایی پیروانی خاطرنشان کرد: علت جدایی او را باید از کسانی بپرسید که در استان برای تیم ابومسلم کار شکنی کردند و شرایطی را ایجاد کردند که پیروانی علی‌رغم تمام شایستگی‎هایش بخواهد از ابومسلم جدا شود.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم افزود: پیروانی مربی با اخلاقی بود و ما از عملکرد فنی او نیز رضایت داشتیم اما برخی در استان شرایطی را ایجاد کردند که او از تیم جدا شود.

فاضل فکور در خصوص جانشین پیروانی در تیمش گفت: چند گزینه برای جایگزینی پیروانی داریم و در حال رایزنی هستیم اما فعلا دستیاران پیروانی ازجمله اصغر جانداری هدایت تیم را بر عهده دارند تا سرمربی جدید معرفی شود و حتی ممکن است خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم بر روی نیمکت ابومسلم بشیند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طی مدتی که پیروانی در ابومسلم بود عده ای از عوامل داخل استان و خارج از استان با ایجاد فتنه در تیم شرایط جدایی پیروانی از ابومسلم را رقم زدند. ظرف دو هفته آینده اسامی افرادی را که باعث اخلال در ابومسلم و خداحافظی پیروانی شدند را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص مالکیت تیم ابومسلم یادآور شد: در حال حاضر از سوی فدراسیون فوتبال تنها وفایی است که مالک تیم شناخته می شود و ما نیز با قدرت به کار ادامه خواهیم داد. مطمئن باشید که ابومسلم تنها هدفش صعود به لیگ برتر است و ما نیز همچنان فرصت زیادی برای تا پایان مسابقات داریم و مطمئن باشید نخواهیم گذاشت تا ابومسلم به حاشیه کشیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها