کد خبر: ۹۲۵۰۰
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
يك دانشجوي مسلمان در شهر «لستر» انگلستان با طراحي و توليد تي شرت هايي به مبارزه با پديده اسلام هراسي پرداخته است.
«عميرخان» دانشجوي مسلمان رشته پزشكي در دانشگاه لستر انگليس در اقدامي جالب تي شرتهايي توليد كرده است كه در محل تحصيل خود با اسلام هراسي مبارزه مي كند.
وي به منظور مبارزه با اين جو، اقدام به طراحي و توليد تعدادي تي شرت با شعارهايي بر روي آنها كرده است. بعضي از شعارهاي نوشته شده بر روي اين تي شرت ها عبارت اند از: «تروريسم دين مرا ربوده است»، «من يك توريستم نه يك تروريست»، «همسايه خود را نجات دهيد»، «آرام باشيد و از حرام دوري كنيد» و «5/1 ميليارد نفر اسلام را دوست دارند».عمير معتقد است: اين تي شرت ها به مسلمانان كمك مي كند با مردم به گفتگو بپردازند. وي افزود: مشتريان ما در مورد اين طرح ها با ما گفتگو مي كنند. بسياري از افرادي كه اين تي شرت ها را به تن كرده اند در برابر سوالات مردم در خيابان يا مكان هاي عمومي قرار مي گيرند و فرصتي به دست مي آورند تا با غيرمسلمانان درباره دين و آيين خود بحث كنند.
اين حركت بازتاب بسيار خوبي در شبكه هاي اجتماعي داشته و وب سايت مربوط به اين تشكيلات نيز 125 هزار بازديد كننده را به خود ديده است. سفارش هاي زيادي نيز از كشورهاي اسلامي و غيراسلامي براي اين گروه رسيده است. آمريكا، كانادا، پاكستان، امارات متحده و كشورهاي اروپايي از جمله مقاصد توليدات اين گروه است.استادان دانشگاه لستر نيز از اين ا قدام استقبال خوبي كرده اند و آن را حركتي مناسب براي مقابله با پديده اسلام ستيزي مي دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها