کد خبر: ۹۲۴۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
به گزارش راديوديروز پس از چند سال از گذشت حوادث فتنه ۸۸ كه به هتك حرمت نظام ، انقلاب ، ماه رمضان ، نماز جمعه ، روز عاشورا و ... انجاميد بالاخره مهدي هاشمي به ايران بازگشت تا به پرونده ي وي رسيدگي شود .



اتهاماتي كه بسياري از آنها هم در دادگاه هاي متهمان فتنه از زبان متهمان بيان شده است .
اما مهدي هاشمي كه علاوه بر برخي اتهامات اقتصادي ، اتهامات سياسي را هم به خود مي بيند با ورود به كشورمان در بازداشت به سر مي برد و اخيرا به دنبال يك ضايعه ي قلبي در بيمارستان دي تهران بستري شد تا تحت عمل آنژيوگرافي عروق قلب قرار گيرد .
اين اتفاق كافي بود تا بهانه اي باشد براي راديوفردا جهت تهيه ي يك گزارش تامل برانگيز ديگر . آن هم در شبي كه انتخابات رياست جمهوري آمريكا نگاه دنيا را به خود متوجه كرده است !
در مورد اين گزارش راديوفردا به چند نكته كه دقت كنيم مي بينيم كه راديوفردا از اين ماجرا بر عليه نظام و البته تلويحا به هواداري از مهدي هاشمي اقدام كرده است .
از جمله اينكه راديوفردا در گزارش خود كه در مجله ي شبانگاهي دوشنبه شب ۱۵ آبان ماه پخش شد ، در مورد اتهامات مهدي هاشمي گفت اين اتهامات هنوز روشن و اثبات نشده اند تا تلويحا در مورد بازداشت وي تشكيك ايجاد كند .
از سوي ديگر راديوفردا در مورد سلامتي مهدي هاشمي هم از قول خانواده اش ابراز نگراني كرد و گفت كه نگراني هايي در مورد داروهايي كه در زندان به وي داده شده است وجود دارد !!!
علاوه بر راديوفردا گفت مهدي هاشمي در اثر اين دارو ها دچار اختلالات خواب شده است و در طول روز هم احساس عدم هوشياري كامل مي كند .
جالب تر آنكه راديوفردا بسياري از اتهامات مهدي هاشمي را مربوط به اعترافات متهمان فتنه دانست و عنوان كرد كه اين اتهامات در دادگاه هاي نمايشي ايران عنوان شده است !
اين جهت گيري راديوفردا در مورد مهدي هاشمي بسيار تامل برانگيز و علامت هاي سوال بسياري در خود دارد كه فرضيات و گمان هايي كه وارد شده است را بيش از پيش تقويت مي كند .
اينكه رسانه ي وابسته به كاخ سفيد و سازمان سيا اينچنين در مورد مهدي هاشمي گزارش تهيه مي كند و با تمسك به او به نظام حمله مي كند بسيار جالب است . نمايشي خواندن دادگاه ها و در نتيجه بي اعتبار دانستن اتهامات مهدي هاشمي در اعترافات ، نگراني از سلامتي مهدي هاشمي همچون نگراني هي راديوفردا از سلامتي بسياري از زندانيان سياسي ديگر كه به عنوان اپوزيسيون تابلو دار شناخته شده اند و به طور كلي اين جهت گيري راديوفردا همچنان ابهامات و علامت سوال ها را در مورد مهدي هاشمي بيشتر كرده است .
البته جا دارد اين نكته هم اضافه شود كه هر شهروند معمولي و با سواد اندك مي داند كه ضايعات قلبي در طول سال هاي بعضا طولاني و در بستر ريسك فاكتور هاي همچون عدم ورزش ، ديابت ، سيگار ، چربي خون بالا و ... بوجود مي آيند و گرفتگي عروق كرونر قلب با چند روز زندان پديد نمي آيند وگر نه راديوفردا تا آنجا هم پيش مي رفت و مدعي مي شد كه بيماري گرفتگي عروق كرونر مهدي هاشمي توسط ماموران امنيتي نظام بوده است !!
البته مواضع راديوفردا در قبال خاندان هاشمي تازگي ندارد و پيش از اين هم در مورد ايشان و خانواده اش مواضعي متفاوت با مواضع هميشگي اش عليه نظام داشته است !
البته راديوفردا هيچ اشاره اي به شكايت ۲ سال قبل مهدي هاشمي از روزنامه ي دولتي ايران نكرد كه طي آن در كوتاه ترين زمان ممكن راي دادگاه به نفع مهدي هاشمي در محكوميت مدير مسئول روزنامه ي ايران ( كه در آن زمان كاوه اشتهاردي بود ) به ۷۰ ضربه ي شلاق صادر شد اشاره نكرد و اين در حاليست كه روند رسيدگي به پرونده ي فرزندان هاشمي به مراتب طولاني تر شده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها